Destiny får fläskig uppdatering inom kort

Robot
Destiny får fläskig uppdatering inom kort

Destiny Update 2.2.0 släpps i april med nytt innehåll.

#destiny


Medlem
Destiny får fläskig uppdatering inom kort

Det var på tiden! Det är bara så många gånger man kan döda den tagna kungen innan man tröttnar.

Inaktiv
Skrivet av Chiefen:

Det var på tiden! Det är bara så många gånger man kan döda den tagna kungen innan man tröttnar.

Om man bara kör PVE blir det ju tråkigt, men om man också kör PVP så håller det ju länge, gillar snabbheten på karaktärerna i PVP,, ungefär som det var i Quake 1 och 3.
Kan inte köra COD eller BF längre för den långsamma rörligheten.

Medlem

Lugn nu Destiny är väl ändå inte lika snabbt som q1 och q3? Det har ju den längsta TTK ration av fps som finns på marknaden nu om jag inte har fel. Men det är väl en subjektiv åsikt kanske menar inget illa!

I min värld är Destiny ett aningen uppskruvat Halo Reach fast med en massa mer förmågor och vapen ^^

Medlem

Rörligheten är dock en annan femma. Den är mkt bra i Destiny ja. Men snabb? Njaaaa

Inaktiv

Tycker iaf att det fart på gubbarna i Destiny, när man jämför med COD och BF då känns det så långsamt, dom rör sig saktare och hoppar minimalt .
PVP i Destiny är himmla kul, nära Q1och Q3 i spelglädje och intensivitet.

Medlem

Jag gillade spelet enormt mkt, klockade väl en 1200 timmar innan jag ledsnade och då spelade jag mkt PVP ^^ blink hunters och warlocks var väl snabbast men att FPSen är låst till 30 gör att jag upplevde spelet som "långsamt" (inget dåligt) och att t.ex. CoD black ops 3 känns typ dubbelt så snabbt just för att det är dubbel fps

1
Skriv svar