Några förslag

Medlem
Några förslag

Några förslag bara (skrev dessa i nyhetskommentaren först)

Citat:

Funkade inte först, men efter ett tag så gick det faktiskt

* Skulle gärna vilja kunna ställa in vilken avdelning som ska vara _min_ förstasida i inställningar.

* När man tröck på snabbsvar kunde ni ha skickat ner en till sitt inlägg igen automagiskt.

* Kunna skapa egna vänner-grupper, lunar ftw ;P

Och vissa Strogge skrev:

- Att kunna tabort vissa "rutor" som tex sök- och prenumrutorna, för att få sidan mindre rörig.

- Gå till sista sidan/inlägget när man klickar på länken till kommentarer.

Lägger till denna också:
* Välja olika teman på sidan, borde inte vara svårt med tanke på att allt borde vara css nu.

* Varför visa profilinfo vid snabbsvarsrutan? Jag vet mitt eget nick redan Och utan den skulle det framhäva snabbsvaret lite mer.

* Söt "Hem"-knapp, men synd att där bara var Hetaste nyheterna :/ Nåväl, får bokmärka /Nyheter

Tycker fortfarande att vanliga smiley : ) ser mer ut som en ; ) smiley. Men men.

Jaaa, att kunna gå till trådens senaste inlägg är en funktion som MÅSTE komma tillbaka. Skulle jag få välja en enda knapp som går att trycka på skulle det vara den.

W2k
Medlem

En knapp som går till trådens sista sida och scrollar ned, helt enkelt? Borde gå att fixa, men är det så jobbigt att göra "manuellt"?


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Tänkte inte på att Strogge menade när man tröck på Kommentar-länken, jag tycker då en egen knapp överst på Kommentars-sidan vid länkarna till sidorna.

Och ja, det är tillräckligt jobbigt för att jag ska tröttna på att scrolla, och egentligen W2k, hur svårt är det att skapa knappen? Varje inlägg får redan ett eget id. Bara hitta den sista vilket torde vara enkelt för nån php/mysql nisse

Skrivet av W2k:

En knapp som går till trådens sista sida och scrollar ned, helt enkelt? Borde gå att fixa, men är det så jobbigt att göra "manuellt"?

JA!

Särskilt för mig som inte har något skrollhjul.

W2k
Medlem

OK, jag sätter det på min att-göra-lista


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem
Skrivet av W2k:

OK, jag sätter det på min att-göra-lista

Weee!

Ta gärna till dig av resten av idéerna också heh

Medlem
Skrivet av peak_performance:
Skrivet av W2k:

En knapp som går till trådens sista sida och scrollar ned, helt enkelt? Borde gå att fixa, men är det så jobbigt att göra "manuellt"?

JA!

Särskilt för mig som inte har något skrollhjul.

haha, hade det som ett klistrat förslag på det gamla forumet i drygt ett år.
Inte fan hände det något på den fronten ^^

Får hoppas på att w2k är lite piggare än Sabbe


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av peak_performance:
Skrivet av W2k:

En knapp som går till trådens sista sida och scrollar ned, helt enkelt? Borde gå att fixa, men är det så jobbigt att göra "manuellt"?

JA!

Särskilt för mig som inte har något skrollhjul.

haha, hade det som ett klistrat förslag på det gamla forumet i drygt ett år.
Inte fan hände det något på den fronten ^^

Får hoppas på att w2k är lite piggare än Sabbe

Kommer inte ihåg ditt förslag, men det var ungefär ett år sedan vi påbörjade arbetet och liksom inte jobbade nått mer med phpBB-forumet. Iaf så fanns det en sådan knapp, om än pytteliten. Den är standard på alla phpBB-forum.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

W2k
Medlem

Nu finns det en jättegullig liten knapp högst upp till höger som hoppar till det senaste inlägget i tråden. Helt automatiskt också...


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem
Skrivet av W2k:

Nu finns det en jättegullig liten knapp högst upp till höger som hoppar till det senaste inlägget i tråden. Helt automatiskt också...

Giggidygig!

Edit: plockade bort bilden, räcker med en dansande flicka

1
Skriv svar