Augmented reality-spelet Pokémon Go visas upp i hastigt gameplay-klipp

Robot
Augmented reality-spelet Pokémon Go visas upp i hastigt gameplay-klipp
Medlem
Augmented reality-spelet Pokémon Go visas upp i hastigt gameplay-klipp

Trackingen verkar var lite.. Skakig?

Medlem

Miitomo = ett sämre Facebook som man kallar för spel..?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Vem använder en master ball på en Ivysaur...?!

Använde han just en Master ball... Han har tydligtvis aldrig lirat pokemon på gameboy i sina dagar.

Medlem

Känns som att jag på mina 25år i livet kommer vara ensam med det här spelet i småorten Kumla.

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Vem använder en master ball på en Ivysaur...?!

Går väl inte att fånga alls?
Är ju en utveckling av startpokémonen bulbasaur.
Min erfarenhet av pokémon sträcker sig dock inte längre än Pokémon Blue.

Jag kommer lätt testa detta. Ingress är ganska häftigt men det saknar ett riktigt spelmoment som gör det kul eller intressant.
Att leta rätt på och samla Pokémon och battla folk man möter på stan låter skoj.

Medlem
Skrivet av mapamapa:
Skrivet av kebbe:

Vem använder en master ball på en Ivysaur...?!

Går väl inte att fånga alls?
Är ju en utveckling av startpokémonen bulbasaur.
Min erfarenhet av pokémon sträcker sig dock inte längre än Pokémon Blue.

Verkar gå i Go av videon att döma, men skulle aldrig slösa en master ball på en oavsett.

Medlem
Skrivet av Grymgreger:

Känns som att jag på mina 25år i livet kommer vara ensam med det här spelet i småorten Kumla.

33 år här och vill spela det=P Som tur är har jag en dotter som älskar pokemon med =P

Medlem
Skrivet av Grymgreger:

Känns som att jag på mina 25år i livet kommer vara ensam med det här spelet i småorten Kumla.

Ingen fara gubben! du har mig här också


signatur

Dont force your weakness upon me!

1
Skriv svar