Inaktiv
egosearch

Vad har hänt med funktionen där man kunde se en lista på alla trådar man själv postat i? Om den har försvunnit så vore det väldigt bra om den kom tillbaka så man slipper leta sig igenom alla trådar för att se om man fått svar. Om den inte har försvunnit så kan kanske nån vänlig själ visa hur man kommer åt den

W2k
Medlem

Vår tanke är att forumet ska få en riktig sökfunktion, tyvärr är den inte riktigt klar ännu .. men det kommer! Lovar! Hav tålamod


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Inaktiv

Låter ju strålande! Tack för det snabba svaret. Hoppas då att det fortfarande kommer gå att ha det direkt som en favorit

(http://www.fz.se/forum/search.php?search_id=egosearch)

Medlem
Skrivet av W2k:

Vår tanke är att forumet ska få en riktig sökfunktion, tyvärr är den inte riktigt klar ännu .. men det kommer! Lovar! Hav tålamod

hoppas ni fixar det föratt denna function är viktig många vill hålla reda på sina gamla topics...

Medlem
Skrivet av Bonik:
Skrivet av W2k:

Vår tanke är att forumet ska få en riktig sökfunktion, tyvärr är den inte riktigt klar ännu .. men det kommer! Lovar! Hav tålamod

hoppas ni fixar det föratt denna function är viktig många vill hålla reda på sina gamla topics...

Iofs kan man ju bevaka trådar nu, det borde väl duga?

Medlem

Man kunde ju bevaka på det gamla forumet oxå. Vet dock inte hur bra det funkade men funktionen fanns.

Jag vill för övrigt ha tillbaka alla mina fina PM från moderatorerna.


signatur
1
Skriv svar