The Division populärare än Call of Duty och GTA V

Medlem

Apropå GTA V så använder jag den som en öppen värld/bilsimulator till min 3 åriga son. Själv så fastnade jag på något våldsamt uppdrag och eftersom jag bara kör det nu med min son så avancerar jag inte i spelet längre.

Herr rygg

Jag har spelat drygt 30 h och jag bara njuter. Har så sjukt kul för pengarna. Första gången någonsin jag köpte season pass:)


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Inaktiv

Smaken är som baken men förstår inte hur man kan tycka spel som The Division är roligt eller tredjepersons-coverskjutare överhuvudtaget.
Generic console shooter 38 + loot. Ser sövande tråkigt ut.

Medlem

Dock sjunker antalet som spelar spelet stadigt. Om ett par 3 månader kommer spelet troligtvis ha runt 30-40k samtida spelare online (via steam)

Medlem

Hade noll förväntningar på detta spel, men jag måste säga att det är sjukt roligt.
Tröttnar man på missions så kör man bara lite DZ, och att sitta på ett helt gäng lila items och vänta på den där jädra helikoptern får ju helt klart pulsen att stiga.
Och transaktionen till instanser med matchmaking känns smidig och naturlig =)!

Gnällkuk

Sen lyssnar de rätt bra på sin community också. Patchdags imorgon och det blir en rätt skaplig sådan!

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-GB/news/detail.a...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av mapamapa:

Smaken är som baken men förstår inte hur man kan tycka spel som The Division är roligt eller tredjepersons-coverskjutare överhuvudtaget.
Generic console shooter 38 + loot. Ser sövande tråkigt ut.

Men har du spelat det själv?

Det är ju third person "Diablo3" fast i nutida setting.

Diablo är väl ett ganska poppis spel och har varit det genom tiderna?

NuZ
Testpilot
Skrivet av Decoman:

Jeg hørte en fyr på youtube undre seg om ikke det finnes for mange utviklings team som er satt til å jobbe med spill, for man kunne ellers tro det måtte være grenser for middelmådighet.

Det skremmer meg at et såpass barnslig spill som The Division åpenbart er blitt så populært.

Jeg er 40 år gammel og vil ikke spille slike type spill som ikke er ordentlig laget. The Division synes så altfor klart å være overfladisk og populistisk, og har spillmessig sett så liten kunstnerisk verdi at jeg kunne ikke finne på å engang spille The Division.

Altså, jeg vet hva slags dybde og form jeg vil ha fra spill, men det er jo ingen som vil lage dette.

Når jeg i Reddit tråden 'PCMasterRace' skrev om hva jeg mente om spill, så ble tråden flagget som spam! De få som rakk å svare, kunne finne på å si slike bizarre ting, som å påstå at jeg måtte selv produsere spillet jeg ønsker å spille. Jeg er sikker på at jeg kunne designet bra spill, men å produsere dette selv på egen hånd eller være ansvarlig for slikt er for mye å be om fra meg.

Spelet blev så populärt tack vare massivt PR! I hela Uppsala satt det planscher och var säkert inte bättre i andra städer runt om i världen. Jag tyckte spelet är medel bra 5/10 alt 3/5. Spelade betan och bokar aldrig spel så slapp problem. Poöaren dock ångrar sig. Det var "flashigt" i början sen blev det som Evolve sa han. Repetativt och inget nytt


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Spelet är riktigt bra speciellt när man börjar lvla mot Lvl 20. Bra gjort väldigt taktiskt. En boss kommer två av teamet går bakom honom och skjuter hans ammo låda. Sen pepprar alla sönder honom från alla möjliga håll. Man kan modda alla vapen i princip. Stabilitet, träffsäkerhet, hur rekylen ska bli och skadan som man kan öka. Västar och ryggsäckar kan moddas. Riktigt djup story har spelet om du nu tar upp telefonerna mm. Man får nästan tårar när det är en flicka som bara gråter och är helt förtvivlad. Bra jobbat med spelet det är magiskt varje gång jag kliver in i darkzone. Man känner sig så ensam fast man är flera och så sårbar. Tack ubi för denna känsla

12
Skriv svar