Magi och dvärgar i ny trailer för Warcraft-filmen

Robot
Magi och dvärgar i ny trailer för Warcraft-filmen
Medlem
Magi och dvärgar i ny trailer för Warcraft-filmen

Kommer se denna film av den enkla anledningen att jag älskar loren i Warcraft. Har inga förhoppningar om att det kommer vara ett mästerverk Eller mer passande, illusioner.

Medlem

Usch för musikvalet till denna trailer...

Inaktiv

Herregud, trailern fick mig att vilja bojkotta filmen. Vem gjorde den här? Dom två andra gav mig rysningar, denna gav mig ångest...

Medlem

Warcraft universumet är det bästa tillsammans med mästerverket Sagan om Ringen.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Om dom ringer Owe Boll kanske dom hinner rädda filmen...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Blizzard skulle gjort filmen själva. Dom förvaltar sin lore å e mästare på att göra filmer. Detta känns bara som en b-film.

Medlem
Skrivet av InfernoPervers:

Avatar 2

Förstår din poäng - men jag tror Avatar 2 (filmen avatar 2 då) är tar rollen som just..tja...Avatar 2 (2017 förövrigt...sen kommer det 2 delar till efter det)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Riktigt grym trailer. Från de trailers som släppts verkar det bli en riktigt bra film.
Lyckad casting också, måste jag säga.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Vad i helvete är det för musik..? Tvivlar på att de som gjort trailern ens har varit i närheten av Warcraft..
Blir lite skeptiskt till att se filmen efter denna trailer.

Medlem

Varför ser allt så fake ut?
Känns som Mary Poppins.

Medlem
Skrivet av Stelefan:

Vad i helvete är det för musik..? Tvivlar på att de som gjort trailern ens har varit i närheten av Warcraft..
Blir lite skeptiskt till att se filmen efter denna trailer.

Det är inte musik ifrån filmen. Ska tydligen vara någon trailer only musik. Sen är det också sagts att det som händer i filmen inte är cannon likt hur det är med marvel och deras mcu vs earth616. Mycket kommer vara sig likt men ändringar kommer göras för att det ska passa film formatet.

Medlem

Fjantorcher. Warhammer har riktiga orcher.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:

Fjantorcher. Warhammer har riktiga orcher.

kom å kyss mig Emetic!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Emetic:

Fjantorcher. Warhammer har riktiga orcher.

kom å kyss mig Emetic!

Du kan sluta drömma nu.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

1
Skriv svar