The Division patchas - här är förändringarna

Robot
The Division patchas - här är förändringarna

Manhattan ska bli mer rättvist och förhoppningsvis mindre buggigt.

#tom-clancys-the-division, #massive-entertainment


Medlem
The Division patchas - här är förändringarna

Fixed instances where the Seeker Mine with Airburst / Multi-mine mod would detonate too soon, miss targets or cause no damage

Improved textures and models streaming speed

Två bästa uppdateringarna (har inte spelat DZ tillräckligt mycket)

Medlem

jag som redan pvpar sönder och oneshotar spelare bör ha rätt skojj och få lite bonus, kul när man har 8 pers som jagar en och dödar alla

Eller hoppar på folk och snor deras loot dom ska skicka iväg.

Ja jag vet jag är lite ond utav mig om man inte känner mig eller spelar med mig

Rewarden att gå rogue eller manhunt behövz, dz kommer bli mycket roligare nu!

Medlem
Skrivet av jehuty:

Fixed instances where the Seeker Mine with Airburst / Multi-mine mod would detonate too soon, miss targets or cause no damage

Improved textures and models streaming speed

Två bästa uppdateringarna (har inte spelat DZ tillräckligt mycket)

Nu fattas det bara att first aid träffar och detoneras när du skjuter den och inte har en "delay" så den missar konstant på rörande spelande.

Man kör att man springer upp och dubbeltappar den för sikta med den på en rörande spelare = 100% miss även om du har spelare i mitten när du väl avlossar den.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

jag som redan pvpar sönder och oneshotar spelare bör ha rätt skojj och få lite bonus, kul när man har 8 pers som jagar en och dödar alla

Eller hoppar på folk och snor deras loot dom ska skicka iväg.

Ja jag vet jag är lite ond utav mig om man inte känner mig eller spelar med mig

Rewarden att gå rogue eller manhunt behövz, dz kommer bli mycket roligare nu!

Hade gärna spelat så men RNG loot gudarna hatar mig

Medlem

Det kommer bli mycket gnäll på dom som har lagt +stats på lmg/Smg/ar på sin armor.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

jag som redan pvpar sönder och oneshotar spelare bör ha rätt skojj och få lite bonus, kul när man har 8 pers som jagar en och dödar alla

Eller hoppar på folk och snor deras loot dom ska skicka iväg.

Ja jag vet jag är lite ond utav mig om man inte känner mig eller spelar med mig

Rewarden att gå rogue eller manhunt behövz, dz kommer bli mycket roligare nu!

Får man fråga vilka vapen och vilka stats du använder.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Bra att dom gör droprated bättre i Dark Zone för just nu är det typ bara folk med noll liv som får något ut av att grinda Dark Zone. Önskar att dom gjorde förutvalda Talents på High-end Vector 45 ACP också. Har gjort ett 20-tal Vectors och alla har varit skräp pga kraven för att kunna utnyttja dess talents. Mitt senaste vapen kräver liksom 2360 Firearms, 1889 Stamina och 1889 Electronics. Den typen av spec går enbart att få om man har mod slots på all sin armor.

Medlem

Dumt beslut. Jag vill inte ha random folk runt min healing station som ställer sig framför min pipa och gör mig rouge och jag vill deffinitift inte fylla upp deras hp och ammo innan de beslutar att gå rouge på mig. Kanske de bör patcha så att alla ser när man drar av en pulse med.

Medlem

Players killed in the Dark Zone will lose less Dark Zone Funds and Experience (Rogue and non-Rogue)

Detta är det som gör att jag kommer fortsätta lira nu. Fy för fan vad jag blivit rasande när man dör av skitgrejer och man rankar NEDÅT.
Har man otur en dag så kan man förlora riktigt mycket, och det är inte utmanande. Bara frustrerande.
Har Alt-F4:at min beskärda del redan så detta är högst välkommet.

Medlem
Skrivet av Elixx:

Dumt beslut. Jag vill inte ha random folk runt min healing station som ställer sig framför min pipa och gör mig rouge och jag vill deffinitift inte fylla upp deras hp och ammo innan de beslutar att gå rouge på mig. Kanske de bör patcha så att alla ser när man drar av en pulse med.

Hmm tänkte f*n inte så när jag läste det men det har du helt rätt i :/

Medlem

Ni som hatar darkzone och vill spela pve och less på 1 Daily har ni 2-3 gubbar så kan ni göra Daily 3 gånger eftersom phonix gold delas med alla gubbar

Medlem
Skrivet av FuzioN:

jag som redan pvpar sönder och oneshotar spelare bör ha rätt skojj och få lite bonus, kul när man har 8 pers som jagar en och dödar alla

Eller hoppar på folk och snor deras loot dom ska skicka iväg.

Fan va grym du är!

Named NPC kommer inte respawna alltså, tycker det lät lite trist. Innebär det att de endast kan träffas på en enda gång i spelet verkligen? Tycker ju redan att det gärna hade fått vara fler såna minibossar.

Medlem
Skrivet av Nightman76:

Ni som hatar darkzone och vill spela pve och less på 1 Daily har ni 2-3 gubbar så kan ni göra Daily 3 gånger eftersom phonix gold delas med alla gubbar

Du kan spela om alla mission när du vill, de som har challengemode kan du spela varje dag, själv har jag lirat om lincon tunnel några dagar eftersom den ger 30 ph money när den är daily 23 ph annars tror jag och den tar cirka 30 minuter att genomföra, det har resulterat att jag har legend items på allt samt att jag kunnat crafta allt annat jag behöver. mitt första vapen har 145k i dps mitt andra 140k och talents är upplåsta.

sen får du cirka 30k vanliga pengar när du klara lincon tunnel och kör du den 10 gånger kan du köpa vad du vill. ''inte super kul att spela om hela tiden men darkzone har ju inte generat speciellt mycket legends utan som några skrev mest frustration.

Medlem

Va tråkigt så nu ska det alltså löna sig att köra rambo i DZ ? pallar inte döda andra spelare tycker man ska samarbeta istället mot den jävla AIn istället..

Medlem

Daily går bara göra 1 gång pet gubbe är regel 3 olika banor varje dag

Medlem

Sedan random jag kör med har mest skit gear på sina 30 visst jag har bara 100.000 på main vapnet med crafta vector 45 av phonix receptet så håller på försöka rolla bättre talent på den

Dock finns det ett hölster i dz som ger 500 stats på allt men är rare. Och som andra skriver jobba tilksammans och döda bossar är roligare i dz

Sedan måste dom fixa nå Anti cheat för dom som har aimbot esp evig ammo dom åker inte dit eller blir upptäkt. Såg ett svin nu på youtube som visa finns dz och phonix gold fusk med :/ och detta är bara pc. Känns som det är värt skaffa på ps4

Medlem
Skrivet av Nightman76:

Daily går bara göra 1 gång pet gubbe är regel 3 olika banor varje dag

nej, du går till connectrutan och håller inne 3kanten (ps4) sen väljer du challenge, hard eller easy, spelar ingen roll om det är daily eller inte.

om det nu inte skall vara så är jag grymt tacksam att jag kört om det till förbannelse och fått det mesta jag behöver.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Va tråkigt så nu ska det alltså löna sig att köra rambo i DZ ? pallar inte döda andra spelare tycker man ska samarbeta istället mot den jävla AIn istället..

Håller med men har såklart förståelse för de som kör rouge också.

Medlem
Skrivet av Sigge28:
Skrivet av Nightman76:

Daily går bara göra 1 gång pet gubbe är regel 3 olika banor varje dag

nej, du går till connectrutan och håller inne 3kanten replay mission (jag kör på ps4) sen väljer du challenge, hard eller easy, spelar ingen roll om det är daily eller inte.

om det nu inte skall vara så är jag grymt tacksam att jag kört om det till förbannelse och fått det mesta jag behöver.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Va tråkigt så nu ska det alltså löna sig att köra rambo i DZ ? pallar inte döda andra spelare tycker man ska samarbeta istället mot den jävla AIn istället..

Eller så samarbetar du med ovan nämnda spelare mot rogues, eventuellt att du håller dig till PvE och kör Challenge mode för att farma gear där istället
Båda funkar gott.

Medlem
Skrivet av Plimp:

Det kommer bli mycket gnäll på dom som har lagt +stats på lmg/Smg/ar på sin armor.

varför? Jag måste missat nått i patchnoten.

Medlem

Tydligen är servrarna nere eftersom "something went wrong with the patch" ...

Redaktör
Skrivet av Kilrah:

Tydligen är servrarna nere eftersom "something went wrong with the patch" ...

Funkade för en timme sen, efter patchning (pc).


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Kilrah:

Tydligen är servrarna nere eftersom "something went wrong with the patch" ...

Funkade för en timme sen, efter patchning (pc).

Det blev tredje världskriget i DZ. Man förlorade inget på att dö som Rouge så det blev free for all!

Medlem

var väl inte så enkelt som de trodde, hann spela lincon tunnel innan det bröts men looten var som innan, blå.

Medlem

Fortfarande nere på PC?

Medlem
Skrivet av karbon:

Fortfarande nere på PC?

Ska var uppe igen.

Medlem

jag har stött på delay när man skall skjuta, kostar en livet, tar flera sekunder innan spelet förstår att jag vill skjuta. nån annan mer än jag som känt av det sen den senaste uppdateringen ?

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:
Skrivet av FuzioN:

jag som redan pvpar sönder och oneshotar spelare bör ha rätt skojj och få lite bonus, kul när man har 8 pers som jagar en och dödar alla

Eller hoppar på folk och snor deras loot dom ska skicka iväg.

Ja jag vet jag är lite ond utav mig om man inte känner mig eller spelar med mig

Rewarden att gå rogue eller manhunt behövz, dz kommer bli mycket roligare nu!

Får man fråga vilka vapen och vilka stats du använder.

har 3600 firearms 2100 stamina. fattas en modslot har 12% crit chans bara i mina modslots full 30% dmg to elites nästan 16% to enemy armor.

har reckless på chest headshot damage och crit damage på¨vapnen.

har runt 45k EHP.

12
Skriv svar