Hyrule Warriors Legends

Robot
Hyrule Warriors Legends

Nyversionen av det två år gamla Hyrule Warriors är den fulaste – och den bästa.


Inaktiv
Hyrule Warriors Legends

Var sugen på att först köpa det här men när jag tänker efter på hur Hyrule Warriors bara var okej så ändrade jag mig rätt snabbt. Visst har man lagt ner runt 30 timmar på Hyrule Warriors redan men jag känner inte att det är värt 400:- extra för lite nya karaktärer.

Redaktör
Ponny
Skrivet av anon_187600:

Var sugen på att först köpa det här men när jag tänker efter på hur Hyrule Warriors bara var okej så ändrade jag mig rätt snabbt. Visst har man lagt ner runt 30 timmar på Hyrule Warriors redan men jag känner inte att det är värt 400:- extra för lite nya karaktärer.

Nej, där får man ju göra en avvägning. Hyrule Warriors är ju enformig i grunden, men lyckas ändå stjäla orimligt mycket tid från mig. Tyckte du Wii U-versionen bara var okej och inte bra gör du nog rätt som lägger tiden på annat. Samtidigt är det ju fler förbättringar än bara nya karaktärer, men det är upp till dig att avgöra hur tungt de nyheterna väger.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

De nya karaktärerna och allt som är nytt i 3ds-varianten ska komma till wii u varianten också...

Redaktör
Ponny
Skrivet av Elrinth:

De nya karaktärerna och allt som är nytt i 3ds-varianten ska komma till wii u varianten också...

Rätta mig om jag har fel, men som jag förstår det måste du äga 3DS-spelet för att kunna tanka över karaktärerna (vilket är det enda du kan tanka över) till Wii U. Det verkar vara lite luddigt kring detta, dock.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Elrinth:

De nya karaktärerna och allt som är nytt i 3ds-varianten ska komma till wii u varianten också...

Rätta mig om jag har fel, men som jag förstår det måste du äga 3DS-spelet för att kunna tanka över karaktärerna (vilket är det enda du kan tanka över) till Wii U. Det verkar vara lite luddigt kring detta, dock.

Det är exakt rätt, du måste äga nya 3DS legends för att kunna överföra dessa nya karaktärer till din Wii-U

1
Skriv svar