PPID på grafikkort

Medlem
PPID på grafikkort

Tjena!,

Köpte ett asus 970 och fick med Far cry primal. Men när jag ska regga kortet vill den ha PPID vilket endast verkar stå på kortet?, eller kan man hitta det på något annat sätt på datorn eller på något gömt ställe på kartongen?. För en kompis har redan satt in kortet och kan nu inte se koden, och ta ut det igen är inget alternativ :).

Testpilot

Kör ner mobiltelefonen i lådan och fota med blixt. Nån bild bör vara skarp nog att se det hela på

Medlem

Fick detta också då jag fick en nvidia kort men för mig visade det sig att jag tryckt på fel knapp på hemsidan och koden funkade egentligen. Så kolla att du verkligen redeemar på rätt ställe.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Kör ner mobiltelefonen i lådan och fota med blixt. Nån bild bör vara skarp nog att se det hela på

haha har gjort liknande saker när jag letade sata kontakter under dubbla Radeon 6970 med tripple slots kylare. Asus måste ha varit rejält fulla när dom la kontakterna där under för det är för lite plats om man har stora grafikkort.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Tack för tipsen grabbar!. Får man användning för mobilkameran också som knappt används

1
Skriv svar