Det blir en öppen Battleborn-beta

Robot
Medlem
Det blir en öppen Battleborn-beta

Antligen!

Ser verkligen fram mot det har.

Kanns som det ar riktigt bra fart i det och mycket att tanka pa nar man kor!

Har faktiskt lagt min forsta pre-order nagonsin pa denna.

Gnällkuk

Härligt att de har börjat med demos igen av spel tycker jag även om de gärna vill kalla den beta. I så fall kan man väl kalla hela spelet fram tills den första stora expansionen släpps för en beta eftersom det brukar vara så ändå med alla spel nu för tiden.

Tror dock Battleborn kommer få det kämpigt mot OverWatch, nu släpper man förvisso spelet 2½ vecka innan OW och det är nog lika bra det.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag körde nån betahelg förut, var rätt skoj faktiskt, påminde gameplaymässigt lite om (super?)Monday night combat.

-kanske blir ett köp, ingen förbokning dock, sånt är bara idiotiskt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tanker inte ge mig in pa nagot kommentar brak har, men..

Forstar att du tycker att det ar idiotiskt men maste enda fosvara mig lite med att saga att jag ar stort Borderlands-fan och har verkligen gillat hur gearbox och dess utvecklare skott kommunikationen med oss konsumenter under utvecklingsfasen.

Jag kande verkligen att jag ville ge dom supporten + att pre order var gratis for mig.

Aja nog om det. The hype is real!

Ang. Overwatch sa ar det ju valdigt annourlunda.

Jag tror det finns tillrackligt med spelare for att bada spelen ska kunna ga bra. Dessutom sa behover ju inte det ena utesluta det andra sa att saga.

Glad pask!

Medlem

testade tidigare closed beta av battleborn, var väl smått roligt men känns som att jag vuxit ifrån moba spel.

Medlem
Skrivet av sLappt:

Tanker inte ge mig in pa nagot kommentar brak har, men..

Forstar att du tycker att det ar idiotiskt men maste enda fosvara mig lite med att saga att jag ar stort Borderlands-fan och har verkligen gillat hur gearbox och dess utvecklare skott kommunikationen med oss konsumenter under utvecklingsfasen.

Glad pask!

Är själv ett Borderlands fan, men Borderlands: The Pre-Sequel gav mig en spark mellan bena så jag är lite försiktig med förhandsbokningar nu. (Ja jag vet att det inte va Gearbox själva som utvecklade det men det spelar ändå ingen roll.)

1
Skriv svar