Spela Sunset Overdrive med Xbox Live Games With Gold i april

Robot
Ambassadör
Xbox
Spela Sunset Overdrive med Xbox Live Games With Gold i april

Återigen värt att påminna att de med Xbox One också kan spela spelen till 360, via bakåtkompatibiliteten. Man får alltså 4 spel med One.

Riktigt bra månad!


signatur

Jump in.

Medlem

Oh riktigt nice månad!

Medlem

Dead Space är inte tillgängligt digitalt till x360 i Sverige, btw, så vet inte om dem kommer ha ett annat spel här eller inte.

Medlem

Sunset Overdrive är riktigt skoj. Och nu ska jag ta och passa på och lira The Wolf Among Us som man har hört så mycket gott om

Medlem

Sunset overdrive, underskattat spel.
Beror nog mycket på att alla var ps4 fanboys när det släpptes.

Medlem

Sony är och har vart extremt bristande i deras +spel. Har du endast ett ps4 så är vissa månader knappt värt det. Däremot lär man ju oavsett ha det för att lira online!

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Sony är och har vart extremt bristande i deras +spel. Har du endast ett ps4 så är vissa månader knappt värt det. Däremot lär man ju oavsett ha det för att lira online!

Var riktigt grymt innan ps4. Många riktigt bra spel till ps3 varje månad.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Avstängd

Lol. Sunset overdrive hör nog till ett av de sämsta samt tråkigaste spelen denna generation... I mitt tycke i alla fall.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av elPresidente:

Sony är och har vart extremt bristande i deras +spel. Har du endast ett ps4 så är vissa månader knappt värt det. Däremot lär man ju oavsett ha det för att lira online!

Var riktigt grymt innan ps4. Många riktigt bra spel till ps3 varje månad.

Då jag äger ps4, ps3 och vita så är PS+ helt enastående. Sjukt vilken valuta man får för pengarna. Äger man som jag tidigare sa endast ett ps4 så kommer man nog bli rätt besviken om sony inte börjar bjuda till lite mer.

Medlem
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av elPresidente:

Sony är och har vart extremt bristande i deras +spel. Har du endast ett ps4 så är vissa månader knappt värt det. Däremot lär man ju oavsett ha det för att lira online!

Var riktigt grymt innan ps4. Många riktigt bra spel till ps3 varje månad.

Då jag äger ps4, ps3 och vita så är PS+ helt enastående. Sjukt vilken valuta man får för pengarna. Äger man som jag tidigare sa endast ett ps4 så kommer man nog bli rätt besviken om sony inte börjar bjuda till lite mer.

Äger också alla systemen men vi ser inga Batman Arkham City, Uncharted och liknande spel nåmer efter ps4 släpptes.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Detta är bra, Microsoft.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Lol. Sunset overdrive hör nog till ett av de sämsta samt tråkigaste spelen denna generation... I mitt tycke i alla fall.

Ja och så ger man division en trea

1
Skriv svar