Här är grafikinställningarna för pc-versionen av Quantum Break

Robot
Här är grafikinställningarna för pc-versionen av Quantum Break
Medlem
Här är grafikinställningarna för pc-versionen av Quantum Break

QUantum Break funkar inte till Windows7?

Medlem
Skrivet av nils45:

QUantum Break funkar inte till Windows7?

Tror inte det då vill sälja och pusha sitt jävla uwp och store (som jag inte ser ett problem med)

Medlem
Medlem
Skrivet av Jaxz:
Skrivet av nils45:

QUantum Break funkar inte till Windows7?

Tror inte det då vill sälja och pusha sitt jävla uwp och store (som jag inte ser ett problem med)

Det är DX12 only , så Windows 10 som gäller.

Medlem

Som väntat går det inte att stänga av Vsync.

Inaktiv
Skrivet av Buio:

Som väntat går det inte att stänga av Vsync.

Det är bekräftat att stöd för gsync och freesync kommer senare i år. Förhoppningsvis till Redstone1-uppdateringen i sommar.

Det kommer mängder med info på //build nästa vecka, garanterat.

Medlem

jag kommer vänta tills Gsync versionen funkar.

Medlem

Ser fan inte skillnad på 4k och 1080 fan är jag korkad eller nått. 4k ser lite klarare ut. Men jag själv tycker vi skriker rätt ut att 4k är det som alla måste ha? Varför då? Det finns inte en kanal på tv som kan visa 4k kanalerna idag kan ju inte ens visa full HD

Medlem
Skrivet av denza:

Ser fan inte skillnad på 4k och 1080 fan är jag korkad eller nått. 4k ser lite klarare ut. Men jag själv tycker vi skriker rätt ut att 4k är det som alla måste ha? Varför då? Det finns inte en kanal på tv som kan visa 4k kanalerna idag kan ju inte ens visa full HD

Har du sett 4k? Var det spel, film etc?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av denza:

Ser fan inte skillnad på 4k och 1080 fan är jag korkad eller nått. 4k ser lite klarare ut. Men jag själv tycker vi skriker rätt ut att 4k är det som alla måste ha? Varför då? Det finns inte en kanal på tv som kan visa 4k kanalerna idag kan ju inte ens visa full HD

Har du sett 4k? Var det spel, film etc?

Någon film som rullade på netonet när jag var där

Medlem
Skrivet av denza:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av denza:

Ser fan inte skillnad på 4k och 1080 fan är jag korkad eller nått. 4k ser lite klarare ut. Men jag själv tycker vi skriker rätt ut att 4k är det som alla måste ha? Varför då? Det finns inte en kanal på tv som kan visa 4k kanalerna idag kan ju inte ens visa full HD

Har du sett 4k? Var det spel, film etc?

Någon film som rullade på netonet när jag var där

Jag har själv aldrig sett det men jag tror det kommer vara stor skillnad mot 1080p på lite större bild.. tex projektor eller liknande. Skulle gärna se något spel också där man sitter riktigt nära skärmen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Kommer nog föredra att testa detta på konsol.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar