Nu kan du bygga nöjespark i alphan av Planet Coaster

Robot
Medlem
Nu kan du bygga nöjespark i alphan av Planet Coaster

Såg skoj ut. 600 pickadoller. .. nja nja

Medlem

Kevin Coaster.


signatur

autograph

Medlem

Jag köpte Deluxe Utgåvan. Testat Alphan och kan bara säga lätt värt pengarna. Flyter på till max. Bra kamera (efter att ha ställt in känsligheten så den anpassade mig) även 21:9 format funkade perfekt i 3440*1440 i 100hz (99.8hz)

Den hemliga koden "undercounstruction" (som man skriver in i förstoringsglaset om man exempelvis använder scenery så tar du förstoringsglaset och skriver in koden då öppnas coaster taben. Den är i tidigt skede men kul i alla fall. Längtar efter releasen. Tycker även alla besökarna är bra gjorda med bra uttryck. Grafiken är över förväntan. Längtar efter att köra med allting. Bra gjort:) Säger bara köp, köp och köp för alla som gillar originalet, manager spel med bygga och även styra den ekonomiska biten samt personalkostnaden med mycket mera.

Priset är bra för denna typ av spel. Jag ser bara mer värde och kommer spendera massor av tid med detta spel:)

Medlem

68 euro, haha! det är så man tvingar fram piratkopiering av skit


signatur

//monster

Medlem

404 NOT FOUND när man följer er länk?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ja... väldigt köttigt pris. Som tidigare nämnt, sådana här ockerpriser bidrar tråkigt nog till piratkopiering.

Spelet verkar dock väldigt bra, så ser fram emot att få hugga tänderna i spelet.


signatur

Have a good time!

Medlem

ja, tillägger att det verkar väldigt intressant. fast inte förrän det når åskådligt pris förstås


signatur

//monster

Medlem

ser väldigt intressant ut men inte för en tidig version för den summan!

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Såg skoj ut. 600 pickadoller. .. nja nja

För alpha/beta tillgång. Du kan förboka spelet för 27€.

Förbokar inget. Men ett givet köp vid release. Roller Coaster Tycoon World ser helt värdelöst och ofärdigt ut.

Men efter att senaste veckans 20 timmar i RCT2 (vilket görs en gång varje år) så är jag lyrisk över en skapelse av Frontier Entertainment.

Medlem

600 kr för att få spela en ALPHA-version? Glöm det.

Medlem

åååh går full nostalgi på videon!


signatur

//monster

Medlem

dom kommer tjäna minst hundratals miljoner ändå, som resten av alla som gör bra spel


signatur

//monster

Medlem

Ni som klagar på priset ska se det som early access. Ni betalar för att hjälpa dom med utvecklingen av spelet. Precis som tedacious säger så går SPELET för 27€.

Men är det någon som vet varför det inte finns på steam?

EDIT: Verkar som att dom vill locka så många kunder som möjligt via deras hemsida så att dom slipper ge bort 30% till steam. Kommer sen när det börjar närma sig.

1
Skriv svar