Slåss på tropisk ö i nästa expansion till Arma III

Robot
Slåss på tropisk ö i nästa expansion till Arma III
Medlem
Slåss på tropisk ö i nästa expansion till Arma III

Mmmm det här hade jag helt glömt bort. Spännande!

Medlem

Har väntat spänt på den nya ön sedan jag såg den första trailern förra året. Det ser helt fantastiskt ut!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Den senaste uppdateringen var också ganska grym med ljudförbättringar och en helt ny 3d-editor.

edit: undrar bara, vad fick er att prata om det här nu, Apex-uppdateringen har varit känd ganska länge?

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

edit: undrar bara, vad fick er att prata om det här nu, Apex-uppdateringen har varit känd ganska länge?

Allt är relativt! Jag är en Arma 3 ägare och Fan, men jag hörde bara talats om denna uppdatering för två dagar sedan.

Medlem

Kul med en ARMA-nyhet, kan ni inte komma till min arma server som lider av spelartorka?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Skrivet av Tobias Solem:

Kul med en ARMA-nyhet, kan ni inte komma till min arma server som lider av spelartorka?

Vad kör du för gamemode?

Medlem
Skrivet av Tobias Solem:

Kul med en ARMA-nyhet, kan ni inte komma till min arma server som lider av spelartorka?

Vad är det för server, och hur hittar man den?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Tobias Solem:

Kul med en ARMA-nyhet, kan ni inte komma till min arma server som lider av spelartorka?

http://www.fz.se/forum/pc/arma-3-exilemod-096-svenskkord-serv...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Tobias Solem:

Kul med en ARMA-nyhet, kan ni inte komma till min arma server som lider av spelartorka?

Vad kör du för gamemode?

Exilemod!


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Medlem

"förflytter kriget"
Är det en norsk skribent som skrivit artikeln?

Medlem

Ser fram emot det som tusan. Ska bli kul med lite nya miljöer som inte utforskats så mycket i ArmA (förutom i ett par moddar då).

1
Skriv svar