EA: Playstation 3 är stekhet

Robot
Medlem
EA: Playstation 3 är stekhet

Kan bara hålla med honom Dom verkade nöjda för att få vara med Sony's Presskonferens.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag hade inte varit stolt att få vara med på varken playstation eller microsofts presskonferens detta året. Detta trots att jag varken äger ett wii och har både PS3 och xbox.

Medlem

Go Playstation

Medlem

Jag har inget emot PS3, men jag föredrar Xbox 360. Tack och hej.

Medlem

Jag gillar min "slimmade" ps3a. Men EA chiefen ser ut som en uppblåst försäljnings-Nisse som inte spelar spel själv utan bara bryr sig om pengar... med sånna som chef blir det dead space 3, 4, 5 ända tills det blir uppenbart att de inte säljer sig längre..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Ja, man kan ju inte förneka att reklamerna med Kevin Butler är en stor förbättring jämfört med de sjuka reklamer Sony hade först. Synd att vi i Europa inte får se dom.

Medlem

Precis som en het grill

Inaktiv

Men Xbox 360 är tyvärr lite "hetare"!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Men Xbox 360 är tyvärr lite "hetare"!

Så 360 är plötsligt en grill nu då?

Inaktiv
Skrivet av MinnsMittNamn:
Skrivet av showerguy:

Men Xbox 360 är tyvärr lite "hetare"!

Så 360 är plötsligt en grill nu då?

Ironi. Jag äger PS3 och XBOX360 så jag vet vem som är hetast.

Medlem

Håller med honom. PS3 har fler intressanta spel på gång än 360 och Wii tillsammans.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Håller med honom. PS3 har fler intressanta spel på gång än 360 och Wii tillsammans.

PC har fler intressanta spel på gång än 360, PS3 och Wii tillsammans.

Medlem

ja som tillexempel duke nukem forever


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

PS3 är ju söt och man får verkligen valuta för pengarna när man köper en. Men, PlayStation Store är horibelt.
Lätt att hitta ett Demo t.e.x. under "new" bland 999 värdelösa gamepacks som skins till LBP, nya kläder till gänget i SF4 och en massa småspel osv osv.
Hade man kunnat filtrera bort sådant så hade det blivigt en fröjd att skumma igenom PlayStation Store.

Medlem

Jag håller med EA! Min ps3a kan man absolut steka ägg på Fast den har ju inte brunnit upp än så det är en ordentlig maskin

På tal om artikeln så är det skitbra, finns inte mycket skoj till ps3an nu så är nice att det händer lite!

Medlem
Skrivet av Divion:

Lätt att hitta ett Demo t.e.x. under "new" bland 999 värdelösa gamepacks som skins till LBP, nya kläder till gänget i SF4 och en massa småspel osv osv.
Hade man kunnat filtrera bort sådant så hade det blivigt en fröjd att skumma igenom PlayStation Store.

Efter dagens uppdatering så hade i alla fall jag en demo-sektion i PS-store.

Medlem
Skrivet av Margy:

Efter dagens uppdatering så hade i alla fall jag en demo-sektion i PS-store.

Det var fasiken på tiden. Får slänga in senaste uppdateringen då.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Divion:

Lätt att hitta ett Demo t.e.x. under "new" bland 999 värdelösa gamepacks som skins till LBP, nya kläder till gänget i SF4 och en massa småspel osv osv.
Hade man kunnat filtrera bort sådant så hade det blivigt en fröjd att skumma igenom PlayStation Store.

Efter dagens uppdatering så hade i alla fall jag en demo-sektion i PS-store.

Ja, jänkarbutiken har haft en betydligt vettigare navigation länge...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

kan bara instämma... sony e på rätt väg...

Inaktiv

Äger både en ps3 och en xb360 och båda behövs ju för att man ska kunna lira alla sjyssta spel. Rent tekniskt tycker jag dock att xb360 är skit, vilket man märker när man skall flytta profiler och sparfiler mellan hårdiskar. Att microsoft skall kontrollera vad man gör med sina filer är helt oförlåtligt, men det är väl dem i ett nötskal. Detta har lett till en hel del irritation för mig, med andra ord “jävla skitkonsol”.

Sedan ställer min 360 alltid om datum till fabriks default när jag drar ur sladden så att sparfilerna får flummig tid och det är svårt att hitta rätt sparfil i vissa spel när det stod 11/2005 på alla fast det var t.ex 2009. Inte fan orka jag ställa datum och tid rätt varje gång jag satte på den. Minns det speciellt från just cause 1. 2:an körde jag tack och lov till ps3.

Det är sådana här saker som gjorde att jag började köpa alla multiformatspel till ps3 istället även om det till 360 var billigast, och även önska numera att de lir man vill spela skall komma till ps3 också och inte enbart 360 som t.ex forza serien.

Sedan att inbyggt wifi och bluray saknas kan jag acceptera för 360 kom ju före ps3:an så det är som det är.

Inaktiv

Åh fan jag visste att det var en grej till som var knas med 360 som jag hade glömt, kom på det efter jag precis loggat ut.

När jag brukar lira co-op med sonen t.ex nåt av lego spelen, så skiftar vi ibland mellan olika kontroller, och om den ena är lagd med profil men inte den andra, och batteriet tar slut på profilkontrollen, kanske det händer att bara en av oss fortsätter spela på den andra kontrollen utan profil, men vill ha profilen kvar eftersom det sparas achives och fortlöpande saker vi klarar. Givetvis flippar den ut då och gillar inte det. Spelet hamnar i pausläge och man typ tvingas att mixtra en jävla massa med profil och handkontroll för att switcha över från den urladdade kontrollen.

Inte konstigt man blir trött när det är på detta viset, man förväntar sig ju mer av en konsol en av t.ex en pc. Spelglädjen blir ju jävligt rubbad när man tvingas strula.

Medlem

Dags för RROD?
Eller var det YLOD? XD

Skrivet av durktotten:

Sedan ställer min 360 alltid om datum till fabriks default när jag drar ur sladden så att sparfilerna får flummig tid och det är svårt att hitta rätt sparfil i vissa spel när det stod 11/2005 på alla fast det var t.ex 2009. Inte fan orka jag ställa datum och tid rätt varje gång jag satte på den.

Händer med en av mina 360, men den är å andra sidan urkopplad ganska så länge -_-
MEn det räcker ju med att logga in på live så slipper man rpoblemet, eller ha strömmen i

Skrivet av durktotten:

Sedan att inbyggt wifi och bluray saknas kan jag acceptera för 360 kom ju före ps3:an så det är som det är.

Nya 360 har ju iaf Wifi, snabbare än PS3, även om jag personligen aldrig spelar via Wifi-då det är för labilt. Å andra sidan är det ju trevligt med 2 konsoler så man kan njuta av de skönare kontrollerna och alla exklusiva spel

NIB
Medlem

Stekhet är den konsoll som det går att kopiera spel till. PS3 göre sig icke besvär.

Medlem

PS3 är så jävla hett!

Medlem

Med Playstation Plus blir det ännu bättre. (Har PS3, 360 och WII, så får man det bästa från alla världar )


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av NIB:

Stekhet är den konsoll som det går att kopiera spel till. PS3 göre sig icke besvär.

right, försök igen.

Medlem
Skrivet av NIB:

Stekhet är den konsoll som det går att kopiera spel till. PS3 göre sig icke besvär.

Du är så tuff!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Sakta men säkert börjar massorna förstå att PS3 som erbjudande sett är överlägset i kvalitet, utförande, hållbarhet, stil & design samt prismässig valuta för pengarna. Det blir inte värre av att några av de bästa spelen evah fortfarande är helt exklusiva PS3 medans Microsoft skulle sälja sin farmödrar på Blocket för en 5-minuters nyttjanderätt.

Jag bjuder dock på att öronsnäckan samt voicecom suger hästballe men det ska åtgärdas snart har jag läst.

Inaktiv

Wow….So crazy!!!!

Those guys seems good at playing shooting game

I wanna play that… anyone follow??!!! http://beatit.msi.com

12
Skriv svar