Kundundersökning skvallrar om Mass Effect: Andromeda

Robot
Kundundersökning skvallrar om Mass Effect: Andromeda

Spoiler: utspelas inte i Vintergatan.

#mass-effect-andromeda, #bioware


Medlem
Kundundersökning skvallrar om Mass Effect: Andromeda

Ser verkligen fram emot detta spel

Medlem

"Player choices throughout the game will ultimately determine our survival in the Andromeda Galaxy"

mhm jo det har man ju hört förut

Medlem

Stora förhoppningar på detta spel, ME1 - 3 är bland det bästa rollspel jag spelat. Visst, de har sina brister, men vilka spel har inte det.

Lirat igenom alla 3 delar ett antal ggr så nu vill man ha nytt.

Medlem
Citat:

...an intense third-person shooter, with deep progression and customization systems.

Noterar att dom, precis som när EA informerade investerare, inte använder benämningen rpg/role-playing etc. i genrebeskrivningen.

Medlem
Skrivet av waeress:
Citat:

...an intense third-person shooter, with deep progression and customization systems.

Noterar att dom, precis som när EA informerade investerare, inte använder benämningen rpg/role-playing etc. i genrebeskrivningen.

Luriga jävlar, snyggt poängterat!
Själv är jag mer intresserad av "seamless open-world galaxy".

Medlem

Vill tumma upp detta så sjukt mycket att min mus går sönder!
Längtar!

Medlem
Skrivet av Rior:

"Player choices throughout the game will ultimately determine our survival in the Andromeda Galaxy"

mhm jo det har man ju hört förut

What will you choose? Blue, Red or Green?

Medlem
Skrivet av waeress:
Citat:

...an intense third-person shooter, with deep progression and customization systems.

Noterar att dom, precis som när EA informerade investerare, inte använder benämningen rpg/role-playing etc. i genrebeskrivningen.

Och?

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Rior:

"Player choices throughout the game will ultimately determine our survival in the Andromeda Galaxy"

mhm jo det har man ju hört förut

What will you choose? Blue, Red or Green?

Dom kanske valt CMYK denna gång?

Inaktiv

Får lite av gåshud av trailern på slutet när man ser det nya vad jag gissar "main ship".
Ser såå mycket mer b** ass ut än det man hadde i ME 1-2-3 imo

Ser lite ut som om det kommer va en "reaper" stil på det elr (World machine) från Superman.
Dvs, Den gräver sig in i planeten o typ borrar ner sig

Fråga: Har detta något alls att göra med gamla ME serien elr är det en helt ny take på ME.

Är inte så insatt o inte läst så mycket interviewer sadly så vänder mig till forumet här ist o folk som garanterat nog lär vara mer insatta än mig

Medlem

Den här gången har vi Tre HELT NYA färger att ha i slutfilmen! MALVA, JAKARANDA och... trumvirvel.. TERRAKOTTA!

Medlem

Gaah, årets besvikelse var nyheten att spelet inte kommer i år.

Medlem

In a Galaxy far, far away.... Oj Nu börja jag tänka på ett annat universum.

Medlem

Ett av de få spel jag verkligen ser fram emot. Jag var väl som de flesta andra besviken efter 3:ans slut men alldeles oavsett det minuset är Mass Effect-serien ändå bland de bästa spel och spelserie jag har spelat det senaste decenniet.

1 år kan inte gå fort nog i detta fall

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av waeress:
Citat:

...an intense third-person shooter, with deep progression and customization systems.

Noterar att dom, precis som när EA informerade investerare, inte använder benämningen rpg/role-playing etc. i genrebeskrivningen.

Och?

I min mening lite intressant då det listas som rpg på typ alla spelsajter och många spelare pratar om det som ett rpg. Jag ställer mig alltså undrande till om det är ett rpg efter EAs och Biowares val av ord.

Då jag själv även gillar rpg, men inte 3-dje persons skjutare så mycket så är det något som jag är intresserad av att veta.

1
Skriv svar