DOOM Beta

Medlem
DOOM Beta

Jag är väldigt pepp inför betan som börjar imorgon, jag hade turen och fick vara med i Alphan.
Gillade det jag fick pröva på, så hoppas betan bjuder på ännu mer och att det blivit bättre.

DOOM till Nintendo var ett spel som jag minns mina kusiner satt och spelade mycket. Jag var lite för liten för att fatta något och spelade det ganska sent i livet sen. Men jag fattar varför det blev så populärt när det kom. Då det var väldigt blodigt, läskigt och hade ett sjukt bra soundtrack.

Jag gillade dock inte filmen de gjorde med The Rock, var inte alls så som DOOM-spelen har byggts upp till att vara. Iallafall så som jag kände när jag kollade på den.

Men det ska bli roligt att få komma in i DOOM världen igen.

#blogg

Medlem
DOOM Beta

Ser också fram en del mot Doom. Kommer däremot inte spela någon beta, utan väntar på släppet.

Medlem

Enligt http://www.timeanddate.com/worldclock/converted.html?iso=2016...

Startar DOOM betan inte förrän 04:00 (natten intill fredag). Eller tänker jag fel?

Du får du nog en betanyckel också
Jag fick min betanyckel igår kväll. Nu är det bara att vänta...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Behöver man en ny nyckel eller kommer nuvarande versionen i steam uppdateras automatiskt?

Medlem
Skrivet av zhapp:

Behöver man en ny nyckel eller kommer nuvarande versionen i steam uppdateras automatiskt?

Jag fick en nyckel till doom closed beta, men som tydligen inte behövdes då det är samma nyckel som till alphan. Var du med i alphan är du automatiskt med i betan.

Doom ska uppdateras automatiskt i din steamklient (om du har ställt in att den ska göra det). Min nedladdning var på 9,9gb.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:
Skrivet av zhapp:

Behöver man en ny nyckel eller kommer nuvarande versionen i steam uppdateras automatiskt?

Jag fick en nyckel till doom closed beta, men som tydligen inte behövdes då det är samma nyckel som till alphan. Var du med i alphan är du automatiskt med i betan.

Doom ska uppdateras automatiskt i din steamklient (om du har ställt in att den ska göra det). Min nedladdning var på 9,9gb.

Jag avinstallerade det visst efter alfan. Nu håller den på att tanka ner det.

Skägg.
10 Chambers

Kommer att streama gameplay imorgon. Testade aldrig alphan, så ska bli intressant.


signatur
1
Skriv svar