Lockerz.com nån som vill ha invite?

Medlem
Lockerz.com nån som vill ha invite?

Lockerz.com är en hemsida där du får poäng för att se på trailers, invita folk, svara på daglig fråga. och logga in varje dag. man får 2 poäng för att göra allt som gör att man får poäng för. Sen kan man lösa in poäng mot vinster i slutet på varje månad. Jag själv blev medlem igår.
Har idag 180 poäng. för det jag siktar på just nu, en Ipod touch så behövs 325 poäng. Fraktfritt för allt som inte väger så mycket som t.ex. spel och ipods. 625 poäng för ett 360 och 900 för ett ps3. Finns många vinster att hämta. Vill ni ha invite så meddela mig då.

Medlem

Min kompis blev medlem i november. han har redan fått ps3 och xbox 360.

Medlem

Jag skulle gärna vilja prova

Försvinner poängen efter varje månadsskifte?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

SUCK...


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem
Skrivet av Xaion:

Reklam, reklam, reklam, reklam.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det är ju underbart om det funkar, man skapar en ny email och registrerar sig med den, går med på all skräpreklam som finns och sen får ipods och grejer.

Iofs är det fel av OP att fråga om nån vill ha invite eftersom han gör det mest för att få poäng själv. Men jag skulle fortfarande vilja ha en invite ^^


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Achronos: Vad du ska göra är att se till att en kompis skaffar det. Den gemensamma nämnaren för alla som gör reklam för det här är att de har en kompis som fått saker. Som om du är kompis till någon, voilà!

1
Skriv svar