Trots uppsägningar och domedagsstämning – ny storpatch släppt till Wildstar

Robot
Trots uppsägningar och domedagsstämning – ny storpatch släppt till Wildstar
Medlem
Trots uppsägningar och domedagsstämning – ny storpatch släppt till Wildstar

Tror att räddningen ligger i Steam.

Medlem
Skrivet av s3ng:

Tror att räddningen ligger i Steam.

Hade jag inte prövat WS så hade jag vart på din sida. WS är helt ärligt väldigt väldigt dåligt bara.

Medlem

Nja, får nog tycka att "domedagsstämning" är något som fötts i media runtom i världen i detta fall. Men visst verkar spelet inte vara det mest populära - för mig var det helt enkelt inte intressant iom att jag helst undviker MMOs som inte har fantasytema.

Medlem

Wildstar är ett bra spel som jag återkommer till hyfsat regelbundet sedan beta

Medlem
Skrivet av Elixx:
Skrivet av s3ng:

Tror att räddningen ligger i Steam.

Hade jag inte prövat WS så hade jag vart på din sida. WS är helt ärligt väldigt väldigt dåligt bara.

Det är lite av en överdrift. Visst spelet var inte så bra som man hoppades på men det är långt ifrån så dåligt som du säger att det är.

Medlem

Jag älskade att bygga i spelet men bortsett från det kunde jag inte få smak för det riktigt. :\

Medlem
Skrivet av Elixx:
Skrivet av s3ng:

Tror att räddningen ligger i Steam.

Hade jag inte prövat WS så hade jag vart på din sida. WS är helt ärligt väldigt väldigt dåligt bara.

Jag (och många andra) tycker snarare tvärtom; det är ett väldigt bra MMORPG som faller på det knackiga släppet och att det inte har en särskilt stor spelarbas. Många tappar intresset för spelet innan de når maxleveln eftersom det är så glest med spelare som levlar aktivt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

1
Skriv svar