Massiv Rainbow Six: Siege-patch i dag, fixar balans och rankning

Robot
Massiv Rainbow Six: Siege-patch i dag, fixar balans och rankning
Medlem
Massiv Rainbow Six: Siege-patch i dag, fixar balans och rankning

Ser bra ut. Börjar bli värt att spela igen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Ser bra ut. Börjar bli värt att spela igen.

Håller med. Har lagt det på is i väntan på förbättringar, varav flera verkar finnas med i denna patch.

Medlem

Dum fråga: Det enda SP som finns i spelet är alltså de där 10 st övningsuppdragen..? Eller finns det mer?


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av Nocturnal77:

Dum fråga: Det enda SP som finns i spelet är alltså de där 10 st övningsuppdragen..? Eller finns det mer?

Du kan även köra Terrorist hunt solo.

Medlem

Shit, Rainbow Six Siege kom för flera månader sedan? Det gick mig helt obemärkt förbi.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Skuggsvept:
Skrivet av Nocturnal77:

Dum fråga: Det enda SP som finns i spelet är alltså de där 10 st övningsuppdragen..? Eller finns det mer?

Du kan även köra Terrorist hunt solo.

Ah, good news tackar! Men inte utan PS+ antar jag..?


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av Nocturnal77:
Skrivet av Skuggsvept:
Skrivet av Nocturnal77:

Dum fråga: Det enda SP som finns i spelet är alltså de där 10 st övningsuppdragen..? Eller finns det mer?

Du kan även köra Terrorist hunt solo.

Ah, good news tackar! Men inte utan PS+ antar jag..?

Bör gå utan PS+ då det finns ett specifikt val (Lone Wolf) för SP.

Rättelse: Det går ej att spela utan PS+.

Skrivet av Ubisoft Community Manager:

Terrorist Hunt must be played online as it is linked to the game’s progression system where players earn a particular amount of Renown based on their performance during a match. It was intended for offline play earlier on in the production process, but ultimately we decided that it was necessary to be online-only as it is a key element in the progression system.

Ubisoft Community Manager

Drygt ett halvår gammal post och då jag själv saknar en PS4 och R6 Siege därtill så kan jag ej kolla.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Nocturnal77:
Skrivet av Skuggsvept:
Skrivet av Nocturnal77:

Dum fråga: Det enda SP som finns i spelet är alltså de där 10 st övningsuppdragen..? Eller finns det mer?

Du kan även köra Terrorist hunt solo.

Ah, good news tackar! Men inte utan PS+ antar jag..?

Bör gå utan PS+ då det finns ett specifikt val (Lone Wolf) för SP.

Rättelse: Det går ej att spela utan PS+.

Skrivet av Ubisoft Community Manager:

Terrorist Hunt must be played online as it is linked to the game’s progression system where players earn a particular amount of Renown based on their performance during a match. It was intended for offline play earlier on in the production process, but ultimately we decided that it was necessary to be online-only as it is a key element in the progression system.

Ubisoft Community Manager

Drygt ett halvår gammal post och då jag själv saknar en PS4 och R6 Siege därtill så kan jag ej kolla.

Tack för info, jag ska testa.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

tycker då inte matchmaking gällande rankade matcher funkar så bra nu, före patchen så hittade jag matcher hela tiden, men efter patchen så har jag med fler när man läser forum fått vänta upp till flera timmar utan att ens fått komma in på någon

Medlem

Är värt 5 FZ-loggor!

Medlem

Lirade häromkvällen och kom fram till att spelet lider lite av "långsamhet". Skulle vara intressant att testa spelet utan att köra drones inför varje attackrunda.

Speciellt rankat är det rätt segt då de flesta kartor har en självklar plats som är lättast att försvara. Man vet generellt vart man ska både med eller utan drones.

Casual är mer random men likväl, det sänker tempot i spelet.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:

Lirade häromkvällen och kom fram till att spelet lider lite av "långsamhet". Skulle vara intressant att testa spelet utan att köra drones inför varje attackrunda.

Speciellt rankat är det rätt segt då de flesta kartor har en självklar plats som är lättast att försvara. Man vet generellt vart man ska både med eller utan drones.

Casual är mer random men likväl, det sänker tempot i spelet.

patchen gör så spelet lider utav ännu svårare att hitta en ranked match, hade nyligen lyckas få ett fullt lag men då hittar den inga motståndare och då försvann alla i mitt lag så måste vänta igen.

Gick fan bättre innan dom patchade, dom verkar då veta hur man förstör njutningen

1
Skriv svar