Gamla barnprogram

Medlem
Gamla barnprogram

Lite om gamla barnprogram. Minns någon serien med pojken och flickan som snurrade på ett fält, och kunde då se ett hus, som annars var osynligt? Minns inte vaddet hette men minns att jag var redigt skraj för det. Ett annat program jag minns starktär det med den osynliga postmannen som bara kunde ses när en unge blåste i ett horn? Jag kan inte komma på vad fan de hette!

Medlem

? borde vi inte ta upp lite seriöst pedagogiska barnprogram tex DOKTOR KOSMOS!!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Medlem

Kalles klätterträd!

"Mitt i stan bor en kille, som heter Kalle, Kalle har ett träd..."

Där uppe ligger han i toppen utav trädet och gungas utav vinden samtidigt som han drömmer om flickan vid namn Emma.

Medlem
Skrivet av Timpetot:

Minns någon serien med pojken och flickan som snurrade på ett fält, och kunde då se ett hus, som annars var osynligt?

Jag vet EXAKT vad du menar för program. men kommer fan inte på namnet , det kommer jag grubbla på nu i dagar bara för det:P Btw Startade en tråd om ämnet för ett tag sen om gamla barnprogram Här


signatur

// FeeAC

Medlem
Skrivet av Timpetot:

Minns någon serien med pojken och flickan som snurrade på ett fält, och kunde då se ett hus, som annars var osynligt?

Jag kommer också ihåg den serien, namnet har jag dock helt glömt bort. :S :/


signatur

- Nån vaken? Dygnet runt? Naew

Psykedeliska barnprogram har gjort oss till de vi är idag, på gott och ont.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Timpetot:

Eller baltazar

Baltazar. Tror mina föräldrar bandade det på sin vcr när jag var ett frö, måste hälsa på och fråga om dom har den kvar.,:D


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Kalles klätterträd!

"Mitt i stan bor en kille, som heter Kalle, Kalle har ett träd..."

Där uppe ligger han i toppen utav trädet och gungas utav vinden samtidigt som han drömmer om flickan vid namn Emma.

Glöm inte att Emma finns bara i fantasin.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Edit: bapelsin var först.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Duck Tales är en gammal favorit!

1
Skriv svar