4 minuter från nya Silent Hill

Robot
Medlem
4 minuter från nya Silent Hill

Riktigt grym trailer.
Tycker att spelet ser hyffsat bra ut men eftersom det inte var något gameplay direkt så vet man ju aldrig

Medlem

Jag gillar musiken! Verkar kunna bli riktig Silent Hill-stämning.

Medlem

Verkar ju riktigt lovande, frågan är dock om man får ut något vettigt utav det om man som mig, aldrig spelat något tidigare Silent Hill-spel.
Sedan tycker jag det är lustigt att ni kritiserar YouTube och att det skulle vara suddiga filmer. YouTube hade flera gånger om bättre trailers upplagda än va ni mäktade med under E3. Där snackade vi verkligen suddiga filmer, så suddiga att åtminstone jag avstog ifrån att se dom.

Medlem

Jag ställer mig vansinnigt skeptisk med tanke på att Akira Yamaoka inte ens verkar ha något med spelet att göra. Tycker Silent Hill spelet tappat mycket sen 2an så när inte ens musik-gurun Yamaoka gör soundtracket undrar jag om det verkligen kommer finnas mycket att hämta från det här. Men vi får väl se...

Medlem

Suck...Ännu ett spel som kommer driva mig vansinnig och mörkrädd.
Men såklart ett måste...

Suck....


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Är inte imponerad dessvärre, serien har gått utför efter de två första i serien, dock så har även trean och fyran sina starka kort, men som den hängivna fantast av Silent Hill serien så blir det säkerligen ett inköp ändå.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Efter alla misslyckanden efter SH2 så får man väl hoppas att dom lyckas den här gången.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Alan Wakes brorsa Bruno?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar