Live! Se FZ spela Doom-betan

Robot
Medlem
Live! Se FZ spela Doom-betan

Hoppas de gör PC versionen bra nu! Ingen jävla konsolport. Dedikerade servrar. Bra grafikinställningar. Bra optimerat för många datorer. Hmm. Vad mer?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Relik 📜
Skrivet av Remus:

Hoppas de gör PC versionen bra nu! Ingen jävla konsolport. Dedikerade servrar. Bra grafikinställningar. Bra optimerat för många datorer. Hmm. Vad mer?

Well, vad vi kan se är det fps-låst till 60 i betan. Klassisk dålig start.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Remus:

Hoppas de gör PC versionen bra nu! Ingen jävla konsolport. Dedikerade servrar. Bra grafikinställningar. Bra optimerat för många datorer. Hmm. Vad mer?

Var inne lite snabbt i betan i förmiddags. Såg på menyn att det stod "servers: dedicated" och de två matcherna jag spelade flöt på riktigt bra, inget lagg.
Allt under advanced settings är låst inom graphic settings, så spelet kommer se bättre ut när det släpps


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nån som vill ha en nyckel? Jag har en men kommer inte använda.

Medlem
Skrivet av Riah:

Nån som vill ha en nyckel? Jag har en men kommer inte använda.

Jag tar gärna en nyckel!

Medlem

Ända tråkiga att man har timer på sig när man spelar demon :/....

Medlem
Skrivet av emilakered:
Skrivet av Remus:

Hoppas de gör PC versionen bra nu! Ingen jävla konsolport. Dedikerade servrar. Bra grafikinställningar. Bra optimerat för många datorer. Hmm. Vad mer?

Well, vad vi kan se är det fps-låst till 60 i betan. Klassisk dålig start.

Som skrivet i chatten:

Superswede1: ser slött ut, inte alls den snabba känsla man hoppats på
Flugsaft: Superswede1 ah har med tänkt på det. Det är nog för konsolerna ska kunna spela med handkontroll bra. Det är mellan doom och halo nu. Vilket jag har inget emot.
conthox: synd om PC-spelarna får ett spel med lägre pace pga konsolerna med sina handkontroller skall hinna med... fast det får man ju inte säga, då är man ju en "PC master race"-idiot.

Sistnämnda gäller allt annat: "konsolerna är inte alls begränsningar", det har man hört är bullcrap. Ändå så kommer spel efter spel ut cappat och konsolanpassat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare

offline redan .. antar att spelet va skit.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Riah:

Nån som vill ha en nyckel? Jag har en men kommer inte använda.

Jag tar gärna en nyckel också ifall det finns en extra någonstans....

Hoppas iaf spelet blir bra, ser lite fram emot det faktiskt.

Medlem
Skrivet av emilakered:
Skrivet av Remus:

Hoppas de gör PC versionen bra nu! Ingen jävla konsolport. Dedikerade servrar. Bra grafikinställningar. Bra optimerat för många datorer. Hmm. Vad mer?

Well, vad vi kan se är det fps-låst till 60 i betan. Klassisk dålig start.

Hoppas man kan ändra det i fullversionen. Ni borde intervjua Bethesda snart.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Redaktör
Skrivet av Devan:

offline redan .. antar att spelet va skit.

Vårt nät krånglade, vi är igång igen.


signatur
Medlem
Skrivet av Tulley:
Skrivet av Riah:

Nån som vill ha en nyckel? Jag har en men kommer inte använda.

Jag tar gärna en nyckel!

Skickade ett mail med nyckeln.

Medlem
Skrivet av Riah:
Skrivet av Tulley:
Skrivet av Riah:

Nån som vill ha en nyckel? Jag har en men kommer inte använda.

Jag tar gärna en nyckel!

Skickade ett mail med nyckeln.

Jag bockar och bugar. Tack så mycket! =D

Medlem

Skönt med lite snabba omgångar. Lite tid över? Tja, ett par minuter skön mp-slakt.

Flyter på finfint på min burk.

Medlem

Ngn mer som har en extra nyckel vill testa.

Vore väldigt tacksamt

Medlem

Hade också väldigt gärna velat testa om någon har en över.

Medlem

Hur fick folk beta nycklar?? Köpet från Wolfenstein? Men förbokar man Doom borde man ju få tillgång till betan... Fan också...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Lirat ett par rundor.. Känns lite halvt om halvt. Svårt att beskriva. Spelet är snyggt. Men misstänker att spelet inte är underhållande i längden för min del. Något jag störde mig enormt mycket på var den löjliga rösten som pratar i multiplayern.. Jag vill hellre höra en growlande death metal snubbe skrika vad som händer när jag lirar. .Lite mer känsla!

Ser däremot fram emot att lira singleplayern som bara den!

Inaktiv
Skrivet av SeaMonkeyFresh:

Lirat ett par rundor.. Känns lite halvt om halvt. Svårt att beskriva. Spelet är snyggt. Men misstänker att spelet inte är underhållande i längden för min del. Något jag störde mig enormt mycket på var den löjliga rösten som pratar i multiplayern.. Jag vill hellre höra en growlande death metal snubbe skrika vad som händer när jag lirar. .Lite mer känsla!

Ser däremot fram emot att lira singleplayern som bara den!

+1. MP i detta = just an other Arena shooter
SP kommer va epic som fan dock

Medlem
Skrivet av Remus:

Hur fick folk beta nycklar?? Köpet från Wolfenstein? Men förbokar man Doom borde man ju få tillgång till betan... Fan också...

Jag fick en key från webhallen nyss pga förhandsbokning. Jag köpte inte Wolfenstein TNO.

Inaktiv

För alla dom som längtar efter MP i doom så hoppas jag på att detta går att ändra i options annars har jag en fråga: Va har dom gjort? : / Lyssna från 01:20

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av Remus:

Hur fick folk beta nycklar?? Köpet från Wolfenstein? Men förbokar man Doom borde man ju få tillgång till betan... Fan också...

Jag fick en key från webhallen nyss pga förhandsbokning. Jag köpte inte Wolfenstein TNO.

WTF? Bra de har så att det står under "förbokningserbjudande"... Undrar om man ska förboka det? Fan osäkert.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tar mer än gärna en nyckel om någon har en över, vore trevligt att testa som den gamle quakeräv man är.

Medlem
Skrivet av Remus:

Hur fick folk beta nycklar?? Köpet från Wolfenstein? Men förbokar man Doom borde man ju få tillgång till betan... Fan också...

man fick beta nyckel till doom om du hade förhandsbokat wolfenstein the new order före .... tror det var 26 oktober 2014

Medlem
Skrivet av zliddret:

man fick beta nyckel till doom om du hade förhandsbokat doom före .... tror det var 26 oktober 2014

Min förhandsbokning på webhallen har varit sedan 2016-02-05 så vet inte om just det stämmer. Kan vara något som Bethesda beslutade i sista minuten. För att stressa servrarna och sånt men de har inte fått ut den infon till butiker.

Sen om det inte uppfyller ens krav så kan man alltid avboka spelet.

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av zliddret:

man fick beta nyckel till doom om du hade förhandsbokat doom före .... tror det var 26 oktober 2014

Min förhandsbokning på webhallen har varit sedan 2016-02-05 så vet inte om just det stämmer. Kan vara något som Bethesda beslutade i sista minuten. För att stressa servrarna och sånt men de har inte fått ut den infon till butiker.

Sen om det inte uppfyller ens krav så kan man alltid avboka spelet.

menade wolfenstein the new order. Tänkte så mycket på doom att jag råkade skriva det

Medlem
Skrivet av SeaMonkeyFresh:

löjliga rösten

Det var en annan röst i alphan som lät någorlunda lika men som faktiskt lät snäppet bättre.

Medlem

jag hoppas jag stötte på någon från fz som man kanske spöade skiten ur med super shotgun

om ni någonsin blev dödad av någon som hette zlither så hoppas det gjorde ont

12
Skriv svar