The Divisions spelförstörande bugg åtgärdas inte förrän 12 april

Robot
The Divisions spelförstörande bugg åtgärdas inte förrän 12 april
Medlem
The Divisions spelförstörande bugg åtgärdas inte förrän 12 april

Lite dåligt tycker jag.

Spelar det inte själv men det borde väl inte skada att köra en hotfix på detta så dem som är utlåsta kan fortsätta spela istället för att vänta drygt två veckor..


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Lite dåligt tycker jag.

Spelar det inte själv men det borde väl inte skada att köra en hotfix på detta så dem som är utlåsta kan fortsätta spela istället för att vänta drygt två veckor..

ubisoft är ju som dom är det är därför, dom sabbade ju också rainbow six siege med patchen som kom. Nog för att det var små drygt innan att få tag i rankat. Men efter patchen så kunde du spendera tre timmar med att kunna få komma in på en match.

Idag hade man bara tur att komma in på rankat, men inte gör dom så mycket åt saken :/

Ambassadör
Xbox

Riktigt uselt.


signatur

Jump in.

Medlem

Bättre 12:e April än 12:e December iallafall


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

spelade ut spelet. uninstalled. 5/10

Medlem

ja detta är ju fan bara bedrövligt, en hotfix är ju fan till för att fixa akuta problem, själva patchen förstår man inte ska komma tidigare men detta är ju bara uselt gjort av dom för dom som drabbats...

Medlem

Fyfan va illa av Ubisoft, en bugg som stänger ute spelare ska ju fixas snarast möjligt

Medlem

Jaha, så boss farming glitchen kunde de minsann fixa igår men en seriöst gamebreaking bug..

Citat:

Madison Field Hospital: The Elite NPC that spawns when Hutch is killed before jumping down from the roof will no longer drop additional loot when killed repeatedly
Missions: Named NPCs killed from outside the mission area will no longer drop additional loot when killed repeatedly
Fixed issues which could allow groups to bypass the limit of four members

Medlem

Riktigt uselt. De har inte heller varit snabba på att fixa exploits eller banna folk som utnyttjar dessa.

Riktiga clowner som jobbar på massive

Medlem

Surt, det där hade ju retat gallfebern på mig ifall jag vart drabbad

Medlem

De borde fixa alla hacks som utnyttjas av folk i DZ.
Jag har själv testat vissa av hacksen och de är fullt fungerande och man är undetected.
Ingen rekyl, ingen spread, rpm ökad till absurdum så man tömmer ett mag på en sekund på fienden. Reload speed på 0 så man knappt ens märker av omladdningen av vapnen.
Exploiten med healing backpacken så man får evig heal under tiden man spelar.
Plus armorhack så man tål hur mycket skada som helst.
Fixa åtkomsten av division tech är mer akut anser jag än att folk farmar Hornet eller Bullet King.

Det finns så mycket de borde åtgärda innan folk slutar spela helt för att det inte går att spela "normal" längre.

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

spelade ut spelet. uninstalled. 5/10

Tror jag inte på. Troll.

Skrivet av Mindrax:

De borde fixa alla hacks som utnyttjas av folk i DZ.
Jag har själv testat vissa av hacksen och de är fullt fungerande och man är undetected.
Ingen rekyl, ingen spread, rpm ökad till absurdum så man tömmer ett mag på en sekund på fienden. Reload speed på 0 så man knappt ens märker av omladdningen av vapnen.
Exploiten med healing backpacken så man får evig heal under tiden man spelar.
Plus armorhack så man tål hur mycket skada som helst.
Fixa åtkomsten av division tech är mer akut anser jag än att folk farmar Hornet eller Bullet King.

Det finns så mycket de borde åtgärda innan folk slutar spela helt för att det inte går att spela "normal" längre.

Då tycker jag du ska rapportera dig själv till ubisoft så du med blir bannad, fuskare ska bannas. Permanent...

Medlem

Deras förklaring håller inte. Vad hindrar dem från att släppa en patch-fix? Detta gör företag hela tiden men som vanligt ska Ubisoft vara speciella (den negativa sorten).

Medlem

Frågan från min sida är om det kommer vara möjligt att spela själv och få end gear. Har knappt några vänner att spela med och dom jag hade är kickade av mig

Ambassadör
Xbox

Kan man kräva pengarna tillbaka om man drabbats?


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av moonstalker:

Frågan från min sida är om det kommer vara möjligt att spela själv och få end gear. Har knappt några vänner att spela med och dom jag hade är kickade av mig

Jag har heller inga irl vänner som spelar The Divison, men pugs funkar alldeles utmärkt. Även i Challenge mode.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Förlåt för frågan, men var är pugs?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av moonstalker:

Förlåt för frågan, men var är pugs?

Public Group. När man drar ihop en öppen grupp med random folk man inte känner för att spela grupp-content.

Edit: eller du menar var någonstans man hittar dem?


signatur

Jump in.

Medlem

Random folk som skapar eller blir ihopmatchade i en grupp snarare än utvalda.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Hittar dom gör jag i spelet, men hade ingen aning om vad det betydde. Tur att ni finns som kan förklara för en solo games vad vissa ord betyder

Medlem

Enligt reddit så styr klienten över all data (såsom hälsa, fps, osv.) vilket gör att en vanlig minneseditor kan göra så att du gör t.ex. oändligt i skada och tål hur mycket somhelst. Det är helt sinnessjukt. :S


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av Mindrax:

De borde fixa alla hacks som utnyttjas av folk i DZ.
Jag har själv testat vissa av hacksen och de är fullt fungerande och man är undetected.
Ingen rekyl, ingen spread, rpm ökad till absurdum så man tömmer ett mag på en sekund på fienden. Reload speed på 0 så man knappt ens märker av omladdningen av vapnen.
Exploiten med healing backpacken så man får evig heal under tiden man spelar.
Plus armorhack så man tål hur mycket skada som helst.
Fixa åtkomsten av division tech är mer akut anser jag än att folk farmar Hornet eller Bullet King.

Det finns så mycket de borde åtgärda innan folk slutar spela helt för att det inte går att spela "normal" längre.

Skrivet av Spikes:

Då tycker jag du ska rapportera dig själv till ubisoft så du med blir bannad, fuskare ska bannas. Permanent...

Hur tänkte du nu?
Du låter bitter och arg, kan inte vara bra för dig långsiktigt.

Medlem

Vänta... såpass clientside i 2016?

Medlem
Skrivet av toern:

Vänta... såpass clientside i 2016?

Yep. Såg en video med en kille som körde den där ultimate game engine eller vad den heter, en minneseditor som man matar in t.ex. hur mycket man har i hälsa och sedan kan man se till så att hälsan alltid är t.ex. 40000 (= du är odödlig)... det ska funka både i Darkzone och i uppdragen.

De har definitivt optimerat spelet för att det ska vara lätt att fuska.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

fiaskospel


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Hur tänkte du nu?
Du låter bitter och arg, kan inte vara bra för dig långsiktigt.

Jag antar att han tänkte på att du använde fusk och därför borde bli bannad.
Hur tänkte du?

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Deras förklaring håller inte. Vad hindrar dem från att släppa en patch-fix? Detta gör företag hela tiden men som vanligt ska Ubisoft vara speciella (den negativa sorten).

Antagligen vill dem bara ha negativ publicitet samt skapa missnöje hos communityn.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

fiaskospel

Knappast.

Medlem

Som nån skrev så borde dom fixa Division Tech. Så uselt att liksom spelets bästa prylar ska kräva en grej som är sjukt svår att få. Sen har vi ju också en 0.5% chans att få nånting tillräckligt bra att kunna försvara sig mot alla dessa Bullet King-n00bs utav själva tillverkningen om Division Tech farmandet inte var tillräckligt segt. Det är vad jag har hört iaf. 0.5% chans om inte lägre att få ett vapen med talents Deadly, Brutal och en hög damage. Alltså ett vapen som kommer upp i 200K+ DPS med rätt mods.

123
Skriv svar