Takeuchi inte involverad i Resident Evil 6

Robot
Medlem
Takeuchi inte involverad i Resident Evil 6

RE6 borde gå tillbaka till rötterna.

Medlem

RE5 är ju skitbra Hoppas 6:an blir lika bra!

Medlem

Bra, då kanske vi slipper ännu ett skitspel, 5an var fan inte bra asså.

Medlem

nej för mycket action, vill fan ha ett skräckspel som dom första var, och lite pussel och spänning.

Medlem

Älskade RE5! Men hoppas att 6an går tillbaka till rötterna såsom RE2-3

Medlem

Jaså jag trodde det var Takeuchi till vänster men men, men skämt åsido jag skulle hemskt gärna att dom gick tillbaks till rötterna, med slöa men fasansfulla skrämmande zombies och lite xtra japp Xtra.

Medlem

bra att byta ut personer ibland, då kommer det inte lite nytänk oftast, men visst risken för att det floppar är ju stor då också. Men vi håller tummarna på framgång

Medlem

hoppas på något i stil med fyran och 3:an/code veronica


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Då kanske vi slipper ytterligare ett till Gears of evil. RE5 var ju ett skämt och förnedrade hela serien, liknade mer en dålig GoW kopia än ett vettigt Resident evil spel

Medlem

Back to the roooooooots! 4:an och 5:an var bra spel första gången man spelade dom men jag får aldrig riktigt till det att spela om dom.
RE1 har man tex klarar en herrans massa gånger. Nepp, 4 å 5 är på tok för mycket action. Mindre utomhusmiljöer och mer mörka läskiga hus/slott och släpp lös några totalt ruttna sega zombies så har du en riktig pärla.

Medlem

4:an var grymt bra. Hade mer pussel och skräckmoment och en bättre story.

5:an är nog ett av de sämsta spel jag spelat. Mindre skräck och mer action. Mindre pusselmoment. Påtvingad coop. Tråkig story.
Uppdelat i levels <---- Slutade inte vi med detta på 90-talet?

Hellre att dom går tillbaka till 4:an och tar det som var bra. Tillsätt sen den klassiska atmosfären med mer skräck mer pussel mindre action och en sammanhängande värld utan levels. Lägg på zombies som fiender så har vi en vinnare.


signatur

Den som vet vet.

1
Skriv svar