Är detta första gameplay-klippet från Mass Effect: Andromeda?

Robot
Är detta första gameplay-klippet från Mass Effect: Andromeda?
Medlem
Är detta första gameplay-klippet från Mass Effect: Andromeda?

mitt bajs ser bättre ut än det här. bringar fram en känsla av stolthet.

Medlem
Skrivet av xplojt:

mitt bajs ser bättre ut än det här. bringar fram en känsla av stolthet.

Då skulle jag rekommendera till dig att nästa gång du skiter, så kan du leka med det istället för lira spel.

Medlem
Skrivet av xplojt:

mitt bajs ser bättre ut än det här. bringar fram en känsla av stolthet.

Kul att även du till slut fått lämna blöjan och kan gå alldeles själv på pottan. Det är en himlastormande upplevelse i den åldern, vi förstår att du är väldigt stolt!

Medlem
Skrivet av Zainter:
Skrivet av xplojt:

mitt bajs ser bättre ut än det här. bringar fram en känsla av stolthet.

Då skulle jag rekommendera till dig att nästa gång du skiter, så kan du leka med det istället för lira spel.

Du får gärna vara med och leka ifall bajs intresserar dig.

Medlem

Överraskande många som kritiserar grafiken på Neogaf. Förstår inte riktigt vad folk tänker när dem baserar sina åsikter på en lågupplöst video, som dessutom visar upp en prototyp från 2014...

Medlem

Ser mer ut som någons showreel

Medlem
Skrivet av xplojt:
Skrivet av Zainter:
Skrivet av xplojt:

mitt bajs ser bättre ut än det här. bringar fram en känsla av stolthet.

Då skulle jag rekommendera till dig att nästa gång du skiter, så kan du leka med det istället för lira spel.

Du får gärna vara med och leka ifall bajs intresserar dig.

Fast det är ju du som verkar helt fascinerad utav bajs då det var du som pratade om det, åldern på dig är väl ca 15 år gammal möjligtvis. Är du äldre så blir jag bara mörkrädd

Medlem

Ja denna personen verkar ha varit väldigt mån om att fått sitt CV uppdaterat men att göra det publikt med ett icke offentliggjort spel är ju inte så smart om personen i fråga inte ville byta jobb snarast..

Medlem

Om klippet stämmer så ser det bra ut för att vara extremt tidigt i utvecklingen.

Medlem

Finns inte så mycket att säga om det man såg. Det enda jag undrar över är om det kommer spela som Mass Effect 2 eller 3. 3an var värdelös, gameplayen kändes hemsk, stod knappt ut med att spela igenom det för att få storyn. Och ja slutet var meh det med, men det är fan ingenting jämfört med hur anus gameplayen var.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Jag tror detta är tidig lek i Frostbite snarare än gameplay/demo

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Finns inte så mycket att säga om det man såg. Det enda jag undrar över är om det kommer spela som Mass Effect 2 eller 3. 3an var värdelös, gameplayen kändes hemsk, stod knappt ut med att spela igenom det för att få storyn. Och ja slutet var meh det med, men det är fan ingenting jämfört med hur anus gameplayen var.

ME1 är ju ett så fantastiskt spel , synd att man gick vilse med ME2 och framförallt ME3 , även om slutet inte var nån höjdare så var det inget mot att spelet förvandlats till en innehållslös shooter :/

Medlem

Trean var framförallt så jävla tråkig!
Fick tvinga mig igenom hela spelet..
Har inte återvänt än heller.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Finns inte så mycket att säga om det man såg. Det enda jag undrar över är om det kommer spela som Mass Effect 2 eller 3. 3an var värdelös, gameplayen kändes hemsk, stod knappt ut med att spela igenom det för att få storyn. Och ja slutet var meh det med, men det är fan ingenting jämfört med hur anus gameplayen var.

Tyvärr har de intervjuer jag läst samtliga påstått att de kommer att behålla ME3 actiondelen. Tyvärr. Genomför just nu mitt lilla projekt med att spela dem back to back (med import) för att se hur mycket spelet påverkas. Är 2/3 igenom ME2 och jag vetefan om jag ser fram emot ME3.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar