Årets snyggaste spel? Här är 16 minuter från Uncharted 4

Robot
Medlem
Årets snyggaste spel? Här är 16 minuter från Uncharted 4

Årets snyggste spel -> Årets snyggaste spel

Releasehästryttare

Jag älskade uncharted 2 och hatade 3an, spelade bara igenom halva 3an innan jag gav up ..så hoppas 4an har samma magi som 2an hade.

Skribent
Skrivet av Incal:

Årets snyggste spel -> Årets snyggaste spel

Du kan vara snyggast.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Den enda anledningen jag vill ha ett PS4 just nu. Uncharted 4 ser jävligt bra ut.

Medlem

Ser verkligen ut som de har pushat ps4 hårdvara till sitt yttersta.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ser bra ut!. Hoppas det rullar på 60 fps också.

Medlem

Jotack det där sågt fint ut

Medlem
Skrivet av karbon:

Ser bra ut!. Hoppas det rullar på 60 fps också.

Utvecklarna har sagt att det är låst till 30 fps, med den pinsamma ursäkten att om de ville ha 60 fps skulle det ta längre tid att göra spelet.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av karbon:

Ser bra ut!. Hoppas det rullar på 60 fps också.

Utvecklarna har sagt att det är låst till 30 fps, med den pinsamma ursäkten att om de ville ha 60 fps skulle det ta längre tid att göra spelet.

30 fps single player och 60 fps mulitplayer

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av karbon:

Ser bra ut!. Hoppas det rullar på 60 fps också.

Utvecklarna har sagt att det är låst till 30 fps, med den pinsamma ursäkten att om de ville ha 60 fps skulle det ta längre tid att göra spelet.

Kan hoppas att det kommer en patch senare då.

Medlem

Pc Master Race

Medlem

Herre jesus... Såg ut ungefär så här hela filmklippet
Fast jag kommer nog inte spela det, även fast jag vill. då jag inte tänker investera i något PS4. Inte någon XB1 heller för den delen. Jag nöjer mig med min PC

Medlem
Skrivet av Kiwigalaxy:

Herre jesus... Såg ut ungefär så här hela filmklippet
Fast jag kommer nog inte spela det, även fast jag vill. då jag inte tänker investera i något PS4. Inte någon XB1 heller för den delen. Jag nöjer mig med min PC

Då har du missat poängen med playstation och troligen fick den i julklapp. Bortskämda ungjävlar

Medlem
Skrivet av karbon:

Ser bra ut!. Hoppas det rullar på 60 fps också.

bra grafik med 60fps och konsol hör tyvär inte ihop.

Medlem
Skrivet av Devan:

Jag älskade uncharted 2 och hatade 3an, spelade bara igenom halva 3an innan jag gav up ..så hoppas 4an har samma magi som 2an hade.

Ok då vet vi...har informerat båtklubben så dom också noterar detta.

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av karbon:

Ser bra ut!. Hoppas det rullar på 60 fps också.

bra grafik med 60fps och konsol hör tyvär inte ihop.

Battlefront säger hej.

Inaktiv

Hmm. Skulle nog inte kalla det för snyggaste spel. Definitivt inte realistiskaste grafik. Ljussättningen får det att se ut som ett flera år gammalt far cry. Trodde faktiskt bättre om ND när de fått fria tyglar och massor med cash för att göra PS4s teknikdemo 4. The divisions miljöer är betydligt mer imponerande.

Men kanske uncharted 4 ger lite mer känsla till spelandet (som många verkar ha saknar i trean).

Kommer det sälja bra? Självklart, det är ju 1080P och det är det viktigaste!

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av karbon:

Ser bra ut!. Hoppas det rullar på 60 fps också.

bra grafik med 60fps och konsol hör tyvär inte ihop.

Battlefront säger hej.

vad jag sa står fortfarande kvar... Battlefront ... snälla du.

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Hmm. Skulle nog inte kalla det för snyggaste spel. Definitivt inte realistiskaste grafik. Ljussättningen får det att se ut som ett flera år gammalt far cry. Trodde faktiskt bättre om ND när de fått fria tyglar och massor med cash för att göra PS4s teknikdemo 4. The divisions miljöer är betydligt mer imponerande.

Men kanske uncharted 4 ger lite mer känsla till spelandet (som många verkar ha saknar i trean).

Kommer det sälja bra? Självklart, det är ju 1080P och det är det viktigaste!

Jag tyckte heller inte det var särskilt imponerande snyggt.

Medlem
Skrivet av beron:
Skrivet av Kiwigalaxy:

Herre jesus... Såg ut ungefär så här hela filmklippet
Fast jag kommer nog inte spela det, även fast jag vill. då jag inte tänker investera i något PS4. Inte någon XB1 heller för den delen. Jag nöjer mig med min PC

Då har du missat poängen med playstation och troligen fick den i julklapp. Bortskämda ungjävlar

Nu fattar jag ingenting. Jag har inte fått något Playstation i julklapp, och det känns lite konstigt att bli kallad för ungjävel när jag både är pappa och 28 år, men visst! Ha're fint!

Medlem
Skrivet av Kiwigalaxy:
Skrivet av beron:
Skrivet av Kiwigalaxy:

Herre jesus... Såg ut ungefär så här hela filmklippet
Fast jag kommer nog inte spela det, även fast jag vill. då jag inte tänker investera i något PS4. Inte någon XB1 heller för den delen. Jag nöjer mig med min PC

Då har du missat poängen med playstation och troligen fick den i julklapp. Bortskämda ungjävlar

Nu fattar jag ingenting. Jag har inte fått något Playstation i julklapp, och det känns lite konstigt att bli kallad för ungjävel när jag både är pappa och 28 år, men visst! Ha're fint!

Medlem
Skrivet av magma:

Ser verkligen ut som de har pushat ps4 hårdvara till sitt yttersta.

Knappast. Vi lär inte se PS4ans hårdvara pushad till max förrän om 4-5 år.

Medlem

Jag förväntar mig att release versionen inte kommer se så snygg ut... som vanligt.

1
Skriv svar