Vill (inte) titta på Uncharted 4

Flakmonkey
Vill (inte) titta på Uncharted 4

Försöker alltid undvika att titta på trailers från filmer och spel som jag redan bestämt mig för att skaffa och Uncharted 4 tillhör tveklöst den kategorin. Ibland är det emellertid svårt att hålla sig och jag har varit extremt nära att trilla dit med den här nya 16 minuter långa spelsekvensen från Madagascar. Måste vara stark!

#blogg

Medlem
Vill (inte) titta på Uncharted 4

Känner samma sak. Tittade ~15 sekunder, och det fick räcka för min del.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv

Tittade några sekunder sen såg jag några minuter från ett annat klipp tidigare idag. Har inte ens ett PS4 men det här spelet är det största anledningen för mig att skaffa ett i framtiden.

Medlem

bara sett det sony visade då man fick se spelet första gången. Har lyckats hålla mig borta helt

Flakmonkey
Skrivet av anon_119148:

Tittade några sekunder sen såg jag några minuter från ett annat klipp tidigare idag. Har inte ens ett PS4 men det här spelet är det största anledningen för mig att skaffa ett i framtiden.

Uncharted 4 må vara ett fantastiskt spel men tycker inte att något spel är värt att köpa en konsol/dator för. Dock finns det ju många andra bra spel till PS4 som gör den värd att äga. Precis som det gör till Wii-U, Xbox One, Vita, 3DS, PC, etc etc

Medlem

Känner igen detta.

För mig är spelet i fråga Dark Souls 3 för tillfället. Älskar Souls-spelen och har såklart förköpt spelet på Steam så att man kan pre-loada och börja spela direkt när det släpps. Men har inte ett sett något klipp med gameplay frivilligt.
Jag VILL INTE se mer än nån enstaka bild, för jag vill uppleva allt själv ordentligt från början. Har läst lite på forum om vad fok tycker om spelet och så, och ifall de har gjort stora ändringar i spelmekaniken, men förutom såna saker så vill jag inte veta hur spelet.

Det här blir första Souls-spelet jag är helt ospoilad inför och vill hålla det så första rundan jag spelar igenom det så gott det går.

1
Skriv svar