Fallout 4:s Wasteland Workshop bjuder på annorlunda tjurfäktning

Robot
Fallout 4:s Wasteland Workshop bjuder på annorlunda tjurfäktning
Fallout 4:s Wasteland Workshop bjuder på annorlunda tjurfäktning

Jag har inte spelat färdigt det än. Det ligger och rostar i mitt STEAM-bibliotek.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Citat:

Innan det är dags att ta sig an Wasteland Workshop den 12 april, har du Automatron att se fram emot. Sistnämnda släpps den 22 mars och handlar till mångt och mycket om mördarrobotar.

Åh, jag som trodde att det för att "se fram emot" något krävdes att objektet på något sätt låg i framtiden snarare än tre veckor tillbaka.

Medlem

Tur man inte köpte season pass, dlc än så länge är föga imponerande.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag har inte spelat färdigt det än. Det ligger och rostar i mitt STEAM-bibliotek.

Samma här, gjorde dock precis likadant med Skyrim. Väntade ett halvår på moddar

Medlem

Tja, tyckte Automatron var så där. Men det fick mig att nöta några timmar till och faktiskt hitta ett quest jag missade på första genomkörningen. Hade dock hoppats på lite värre fiender. Kör på survival och tycker det känns lite lätt ändå. Har dock ej testat nya betan på den. Någon som kört den?

Medlem

Har fortfarande inte kört igenom hela spelet... vet itne varför men jag tröttnade efter en 10 timmar ungefär. Fallout 3 och New Vegas körde jag glatt igenom hela.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Tjoho! Mer Fallout - här skall byggas.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar