Blizzard ger oss ny toksnygg kortfilm från Overwatch

Medlem

Hoppas de gör en film för varje karaktär i serien!


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Moderera er med alla era överdrivna "insert"-snygg rubriker!
Nära alltid AB-missvisande.
(ja detta är cgi-film... mainstream cgi, problemet är att ni kör samma rubriker för mainstream ingame-videos också... det har gått inflation i rubrikerna.

1 av få Ex. där sådan FZ-rubrik är mer berättigad:
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20140902/vansinnigt-snygg-g...

Tror tyvärr du är en av många som inte förstår skillnaden mellan realism och en genomarbetat och sammanhängande estetik.

Klippet du länkar till minns jag, och visst är det "snyggt". Det här är också galet snyggt, dock med en helt annan stil.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Tror tyvärr du är en av många som inte förstår skillnaden mellan realism och en genomarbetat och sammanhängande estetik.

Klippet du länkar till minns jag, och visst är det "snyggt". Det här är också galet snyggt, dock med en helt annan stil.

Det är klart som korvspad jag ser det vackra i filmen (tecknat är stort, cgi eller inte ^^ föredrar old school dock).. det jag ville ha sagt var bara att FZ vräker ut "BABIAN-UBER-SNYGGT" till allt och inget nu mer.
(Tror inte jag är den enda som märkt det).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:
Skrivet av jonis:

Tror tyvärr du är en av många som inte förstår skillnaden mellan realism och en genomarbetat och sammanhängande estetik.

Klippet du länkar till minns jag, och visst är det "snyggt". Det här är också galet snyggt, dock med en helt annan stil.

Det är klart som korvspad jag ser det vackra i filmen (tecknat är stort, cgi eller inte ^^ föredrar old school dock).. det jag ville ha sagt var bara att FZ vräker ut "BABIAN-UBER-SNYGGT" till allt och inget nu mer.
(Tror inte jag är den enda som märkt det).

Alright, hajar vad du menar.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

12
Skriv svar