Här är hela ändringslistan för The Division-patchen

Robot
Här är hela ändringslistan för The Division-patchen

Massive har släppt alla detaljer kring den efterlängtade uppdateringen.

#tom-clancys-the-division


Medlem
Här är hela ändringslistan för The Division-patchen

långt kvar tilsl det är ett bra spel, men har över 150 timmar och börjar sakna mycket mera innehåll, men detta är bra bit på vägen! riktigt kul spel


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ja nu kan vi se fram till att fylla en backpack 2.5 ggr för att få fram 1st gul craft mat. Detta är helt vansinnigt och de vill uppenbarligen inte att vi ska crafta saker längre alls.

Medlem

Kommer de fixa "golv"-buggen? (Den där golvet försvinner och man faller genom kartan).
Typ den enda bugg jag irriterat mig på

Medlem

Är det en bugg eller en designgrej att minimap'en roterar hela tiden? Helt omöjligt att använda den och hitta i världen. Försöker hitta någon inställning att kunna låsa den så att norr är uppåt hela tiden (som det brukar vara på en karta), men har inte lyckats.

Medlem

Working as designed, jag rasade över det i beta forumet men Massive tycker roterande minimap är fint som skivat bröd.

Medlem

Fi fan, mycket smaskens här

Medlem

Jag har en väldigt irriterande bugg när jag craftar gula Vectors. På receptet står det tex att den KAN och ska rolla mellan 10291-11436 DMG, men när jag sen craftar så hamnar dom alltid under mimimun beloppet med ca 1k dmg och stannar på riktigt låg dps ca 65k.... Riktigt irriterande när alla kompisar passerar mig med råge dpsmässigt. Hittar ingen info alls om det. Känns lite meningslöst att fortsätta spela.

Medlem

Ja ha nu skall dom höja Crafting kostnad också så de blir ännu mer grind.. Älskar setting och världen men med denna grind så börjar de bli tråkigt.

Medlem
Skrivet av Spiff:

Working as designed, jag rasade över det i beta forumet men Massive tycker roterande minimap är fint som skivat bröd.

Borde gå att låsa den, som i många andra spel som har roterande minimap, brukar alltid finnas inställning för att ha den antingen roterande eller låst.
Men det verkar Massive inte bry sig om..


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av karbon:

Jag har en väldigt irriterande bugg när jag craftar gula Vectors. På receptet står det tex att den KAN och ska rolla mellan 10291-11436 DMG, men när jag sen craftar så hamnar dom alltid under mimimun beloppet med ca 1k dmg och stannar på riktigt låg dps ca 65k.... Riktigt irriterande när alla kompisar passerar mig med råge dpsmässigt. Hittar ingen info alls om det. Känns lite meningslöst att fortsätta spela.

Samma för mig. Har börjat fundera på om den räknar med de attachments man har equippat på den "gamla" smg.en.

Medlem
Skrivet av karbon:

Jag har en väldigt irriterande bugg när jag craftar gula Vectors. På receptet står det tex att den KAN och ska rolla mellan 10291-11436 DMG, men när jag sen craftar så hamnar dom alltid under mimimun beloppet med ca 1k dmg och stannar på riktigt låg dps ca 65k.... Riktigt irriterande när alla kompisar passerar mig med råge dpsmässigt. Hittar ingen info alls om det. Känns lite meningslöst att fortsätta spela.

Har haft samma problem, fast med ett annat gult vapen (kommer inte ihåg vilket)

Medlem
Skrivet av Spiff:

Ja nu kan vi se fram till att fylla en backpack 2.5 ggr för att få fram 1st gul craft mat. Detta är helt vansinnigt och de vill uppenbarligen inte att vi ska crafta saker längre alls.

Enda jag kan tänka mig är att dom vill att spelet ska handla mer om drops än om crafting. Tycker det är bra. Nu handlade allting om crafting.
Med tanke på att set gearet kommer att komma som Blueprint så hade det inte varit så kul om alla hade craftat det andra dagen.

Dock tycker jag riktigt synd om dom som inte hann få ihop tillräckligt mycket mats när det var lätt o farma.

Imo ska det inte gå att crafta dom bästa vapnena och armorn så detta är kanske ett steg i rätt riktning.

Medlem
Skrivet av Busko:

Ja ha nu skall dom höja Crafting kostnad också så de blir ännu mer grind.. Älskar setting och världen men med denna grind så börjar de bli tråkigt.

Men dem tar samtidigt bort division tech från en del gula. Det är ju bra mycket lättare att få pve mats än pvo mats. Bra patch tycker jag.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Flera av mina vänner har varit utlåsta veckor sedan de craftat backpack. Detta av en blue print som de inte ens hade vett nog att ta bort från spelet. Ubi hade inte heller ens vett nog att tidigare släppa den patch som skulle ordna upp loading screen-problemet.. Sicken kvalitet..

Medlem
Skrivet av Kilrah:
Skrivet av karbon:

Jag har en väldigt irriterande bugg när jag craftar gula Vectors. På receptet står det tex att den KAN och ska rolla mellan 10291-11436 DMG, men när jag sen craftar så hamnar dom alltid under mimimun beloppet med ca 1k dmg och stannar på riktigt låg dps ca 65k.... Riktigt irriterande när alla kompisar passerar mig med råge dpsmässigt. Hittar ingen info alls om det. Känns lite meningslöst att fortsätta spela.

Samma för mig. Har börjat fundera på om den räknar med de attachments man har equippat på den "gamla" smg.en.

Ok skönt att veta att man inte är ensam då!. Nej tror inte att den räknar med det. Har testat och strippat vapnet mellan varje craft och ingen av mina kompisar som spelar har samma problem.

Medlem
Skrivet av karbon:

Jag har en väldigt irriterande bugg när jag craftar gula Vectors. På receptet står det tex att den KAN och ska rolla mellan 10291-11436 DMG, men när jag sen craftar så hamnar dom alltid under mimimun beloppet med ca 1k dmg och stannar på riktigt låg dps ca 65k.... Riktigt irriterande när alla kompisar passerar mig med råge dpsmässigt. Hittar ingen info alls om det. Känns lite meningslöst att fortsätta spela.

Det är garanterat lika för alla, så du behöver inte oroa dig så mycket för hur mycket dmg dina polare gör, de har samma förutsättningar som dig. Dps säger inte så mycket heller då den ofta är riktigt missvisande i beräkningarna. Skulle tro att gear score kommer visa att dina polare har bättre gear över lag.
Kolla på ett vapens bas damage istället, och välj ett du trivs med funktionsmässigt sätt. Black market AK-74 är t ex ett jäkligt fint assault rifle, Vectorn är fin som SMG och First Wave M1A är ett riktigt trevligt MM rifle.

Medlem
Skrivet av karbon:
Skrivet av Kilrah:
Skrivet av karbon:

Jag har en väldigt irriterande bugg när jag craftar gula Vectors. På receptet står det tex att den KAN och ska rolla mellan 10291-11436 DMG, men när jag sen craftar så hamnar dom alltid under mimimun beloppet med ca 1k dmg och stannar på riktigt låg dps ca 65k.... Riktigt irriterande när alla kompisar passerar mig med råge dpsmässigt. Hittar ingen info alls om det. Känns lite meningslöst att fortsätta spela.

Samma för mig. Har börjat fundera på om den räknar med de attachments man har equippat på den "gamla" smg.en.

Ok skönt att veta att man inte är ensam då!. Nej tror inte att den räknar med det. Har testat och strippat vapnet mellan varje craft och ingen av mina kompisar som spelar har samma problem.

Japp, det är en bugg, den visar statsen på craftade vapen + de modsen du har på dig för tillfället, för mig visade den att craftad M249 Para skulle ha 204 skott "utan" mods, men så hade den ju bara 100

Medlem
Skrivet av miffot:

långt kvar tilsl det är ett bra spel, men har över 150 timmar och börjar sakna mycket mera innehåll, men detta är bra bit på vägen! riktigt kul spel

Snyggt. "Långt kvar tills det är ett bra spel" och "riktigt kul spel :)" i samma mening.

Medlem
Skrivet av Spunkmeyer:

Är det en bugg eller en designgrej att minimap'en roterar hela tiden? Helt omöjligt att använda den och hitta i världen. Försöker hitta någon inställning att kunna låsa den så att norr är uppåt hela tiden (som det brukar vara på en karta), men har inte lyckats.

Finns inte det en inställning där man kan ändra på det? Kanske minns jag fel.

Medlem

Gear score, incursions, nerfad crafting.... låter snart som vilken gammaldags MMO som helst

Medlem
Skrivet av Spiff:

Ja nu kan vi se fram till att fylla en backpack 2.5 ggr för att få fram 1st gul craft mat. Detta är helt vansinnigt och de vill uppenbarligen inte att vi ska crafta saker längre alls.

Ja det kommer inte vara någon mening med att crafta Highend saker med den mängd junk du kommer behöva..

Känns lite som om att många spelare kommer sluta pga detta

Medlem

Vet inte om jag är blind men det stod inget om att statsen kan visa helt random siffror ibland. Tex när jag kollar i mitt inventory så kan jag ha tappat typ 400 i stamina o fått 200+ i firearms, utan att ha bytt ut något.

Och sedan äckliga golvbuggen! Bara faller igenom golvet på vissa missions... Sist men inte minst: Vissa missions startar inte! Även under ett mission... Tror den hette Lincoln Tunnel när själva tunnelporten inte öppnar sig när man har dödat alla på utsidan... Händer ju inte alltid såklart men det HAR hänt

1
Skriv svar