Spela alla Heroes of the Storm-hjältar gratis!

Robot
Spela alla Heroes of the Storm-hjältar gratis!
Medlem
Spela alla Heroes of the Storm-hjältar gratis!

Kul att kunna testa samtliga hjältar, speciellt för nya spelare som inte låst upp så många än.

Medlem

tack för infon

/me back to Hearthstone

Medlem

Nice! Dags att installera det igen och prova alla nya hjältar som släppts de senaste halvåret.

Medlem

Gött mos. Ska se till att få upp alla karaktärer till level 5 nu.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Har redan alla och de flesta på level 10+

Medlem
Skrivet av Tomtampong:

Har redan alla och de flesta på level 10+

Good work my friend

Medlem
Skrivet av jimmah:
Skrivet av Tomtampong:

Har redan alla och de flesta på level 10+

Good work my friend

Mjaaäää...lirat sen sommaren 2014 och det är det spelet jag spelar allra mest, så det är inte så konstigt kanske.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av jimmah:
Skrivet av Tomtampong:

Har redan alla och de flesta på level 10+

Good work my friend

Mjaaäää...lirat sen sommaren 2014 och det är det spelet jag spelar allra mest, så det är inte så konstigt kanske.

Är i samma sits. Men på senare tid har det varit mycket till och från faktiskt för min del. Börjar tröttna lite faktiskt :/

Medlem
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av jimmah:
Skrivet av Tomtampong:

Har redan alla och de flesta på level 10+

Good work my friend

Mjaaäää...lirat sen sommaren 2014 och det är det spelet jag spelar allra mest, så det är inte så konstigt kanske.

Är i samma sits. Men på senare tid har det varit mycket till och från faktiskt för min del. Börjar tröttna lite faktiskt :/

Feel you, viktigt att dom pumpar in nya heroes nu! Dock är man väl lite skeptisk till Tracer Men det blir väl säkert bra

Medlem
Skrivet av jimmah:
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av jimmah:
Skrivet av Tomtampong:

Har redan alla och de flesta på level 10+

Good work my friend

Mjaaäää...lirat sen sommaren 2014 och det är det spelet jag spelar allra mest, så det är inte så konstigt kanske.

Är i samma sits. Men på senare tid har det varit mycket till och från faktiskt för min del. Börjar tröttna lite faktiskt :/

Feel you, viktigt att dom pumpar in nya heroes nu! Dock är man väl lite skeptisk till Tracer Men det blir väl säkert bra

Haha vi får se, i värsta fall är hon OP en vecka innan Blizzard nerfar henne

1
Skriv svar