Warcraft Movie posters ...

Inaktiv
Warcraft Movie posters ...

Hitta den här videon o skulle va kul o höra va dom största av warcraft fansen här på fz tycker om detta : ) .
(inget rant elr hat från mig jag bara undrar ) . Kommer se filmen day 1 rakt av ivf

Så själv bryr jag mig inte så mycket, elr rättare sagt inte det minsta : ). .
Men om man går på honnom i videon så verkar det som en hel del warcraft fans undrar ...
What the actual f** : ) ?

Medlem

Ser mer och mer ut som en spirituell uppföljare på Phantom Menace.

När Owe Boll gör bättre posters till sina filmer är det ett tecken på att något galet står till. Kanske filmen suger så mycket att Blizzard inte vill att dom förknippar det med spelet och därför inte tillåter att dom använder samma font eller stil som påminner om spelet. Något för att hålla isär spelet och filmen från varandra.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

Tror filmen kommer floppa stenhårt. Vet att en trailer kan vara enormt missvissande. Men allt ser bara ut som skit. Jag tänker direkt på dessa cheesy fantasy-serierna (Xena, Hercules, Merlin) när jag tittar på trailern.

Hur man sedan kan ha en regissör som favorit förstår jag inte. Snubben har regisserat två filmer. Moon och Source Code. Därav Moon är riktigt bra och Source Code är en okej film, inget mer.

Det är inte tillräckligt i portföljen för kallas en favorit eller hylla till skyarna. Kan lika bra vara en one trick pony som Neil Blomkamp.

1
Skriv svar