Dags att peppa inför E3 – då kör Bethesda sitt evenemang!

Robot
Dags att peppa inför E3 – då kör Bethesda sitt evenemang!
Medlem
Dags att peppa inför E3 – då kör Bethesda sitt evenemang!

Nytt Elder Scrolls vore riktigt Nice. Börjar tröttna på Skyrim. Elder Scrolls Online är lite trist också nu när man spelat sönder det.

Medlem

En ny grafikmotor skulle inte sitta fel.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

En ny grafikmotor skulle inte sitta fel.

Haha.

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Puscifer:

En ny grafikmotor skulle inte sitta fel.

Haha.

Ja vore ngt. Next Generation Elder Scrolls. Med sjyssta autentiska vatten och droppande grottor med troll med sjysst hår animeringar. Vore något

Medlem
Skrivet av Puscifer:

En ny grafikmotor skulle inte sitta fel.

Ja det är fan på tiden att dom byter ut det där gamla aset. Vem vet, vi kanske t om får ett interface som är designat väl för mus och tangentbord.

Medlem
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Puscifer:

En ny grafikmotor skulle inte sitta fel.

Haha.

Ja vore ngt. Next Generation Elder Scrolls. Med sjyssta autentiska vatten och droppande grottor med troll med sjysst hår animeringar. Vore något

Fysiskt simulerat troll-armhår som svajar i vinden

Medlem

Jadu... jag hoppas på ett hardcore elder scrolls.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Ambassadör
Xbox

Kan tänka mig att ytterligare något DLC till Fallout4 presenteras, Dishonored 2 visas det mer ifrån, någon expansion till ESO, och Elder Scrolls VI: Return to Morrowind.!


signatur

Jump in.

Medlem

Doom 5 och Quake 5


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av maaex:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Puscifer:

En ny grafikmotor skulle inte sitta fel.

Haha.

Ja vore ngt. Next Generation Elder Scrolls. Med sjyssta autentiska vatten och droppande grottor med troll med sjysst hår animeringar. Vore något

Fysiskt simulerat troll-armhår som svajar i vinden

Hahaha exakt vad jag tänkte på. Men seriöst hade varit coolt. Drake med fjäll som också rör sig med vinden. Såna detaljer är coola. Men historien, atmosfären och animeringar med bra röster är viktigast o kontrollerna såklart

Medlem

Hoppas definitivt på ett nytt elderscrolls som inte har något med ESO att göra. Det spelet är nog den största besvikelsen jag varit med om.

Hade varit fett om de vågade ta sig till katt eller ödlefolkets burar istället för skyrim eller liknande. Något väldigt unikt fantasy land hade varit fett

Medlem

Jag har svårt att tro att vi får se ett Fallout 5. Kanske något av Obsidian igen eller i den stilen. Tror verkligen inte på ett Elder Scrolls, har för mig de sa att det inte lär komma på ett bra tag.

Vem vet. Expansion till ESO, mer DLC till Fallout, troligtvis fler saker till mobilen...hoppas jag blir överraskad.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Doom 5 och Quake 5

Kommer inte Doom 4 i maj 2016?

Medlem

Tror inte det kommer ett till scrolls spel på typ 1-2 år

Medlem
Medlem

Ett elder scrolls eller fallout med co-op!

Medlem

Det kommer visas en hel del Dishonored. Och så ska dom hypa upp Doom ännu mer. Kanske får vi se någon nytt IP? Men räkna inte med någon från Bethesda Game Studius, förutom kanske mer information om kommande DLC till Fallout 4.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Gissar på Dishonored 2, ett nytt Wolfenstein och något mobilspel, kanske Doom mobilspel eller Elder scrolls.
Samt sneak peek på framtida DLC för Fallout4 och möjligen Doom.

Medlem

fallout 5 så här kort intill fallout 4 tror jag knappast, men hade varit riktigt nice med ett nytt elder scrolls

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Det kommer visas en hel del Dishonored. Och så ska dom hypa upp Doom ännu mer. Kanske får vi se någon nytt IP? Men räkna inte med någon från Bethesda Game Studius, förutom kanske mer information om kommande DLC till Fallout 4.

man har ju redan fått veta en hel del om dessa dlcs till fallout 4 sedan tidigare då fz rabblade upp exakt alla som ska komma, nästa kommer nu här i april, sen en i maj och tror sista kommer i juni som ska vara störst och dyrast som handlar om en hel del nytt material och story

Medlem

Ett nytt Elder Scrolls i ny motor vore najs

Medlem

vad hände med elder scroll cardgame blev det nerlaggt?

Medlem

Rage 2: Rager


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Hoppas dom annonserar Quake 5, har längtat i 10 år nu


signatur

Game long and prosper

Gen
Medlem

Jag tror på Dishonored 2 och kanske ett nytt Quake.
Bethesda skulle kunna göra som EA gjorde med DICEs Frostbite och använda iDTech 6 i sina framtida spel?

Medlem

Nästa TES - tackar.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Haha... som om det skulle annonsera ett Fallout 5 redan

Nytt Elder Scrolls? Kändes ju som om Skyrim var den sista innan "TES Online" kom...

Tror det blir ett tråkigt E3 från Bethesdas sida

Dishonored 2 kommer de garanterat visa mer av och också vara det som de kommer lägga mest krut på


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Wow vad alla skriver om nytt ES: , Fallout 5 (wont happen), Doom.. Kort inge Doom. Inge ES då eso inte bästa spelet men det är det nuvarande es stora som inte är klart ännu. Fallout 5 innan alla de här 3 dlcs'na är klara?.. Däremot Dishonored 2 kan de få en bit ur men en visning för 1 spel? Verkar o sannolikt däremot ny IP det kan slå riktigt hos våra RPG mästare


signatur

Requiēscat in pāce ~

1
Skriv svar