Stoppa pressarna! Tracer i Overwatch får ny rump-pose!

Robot
Stoppa pressarna! Tracer i Overwatch får ny rump-pose!

It's the Internet of things...


Medlem
Stoppa pressarna! Tracer i Overwatch får ny rump-pose!

Det ser fortfarande dumt ut. Problemet tycker jag snarare att outfiten gör att hennes rumpa ser dum ut. Inte sexig, bara dum. Posen rent allmänt passar inte henne.

Medlem

Kul att de gjorde en ny pose. Nu kommer de som gnällde göra det ännu mer.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Det här är en bra summering på vad som är fel på folk

Medlem

Den nya posen är f.ö. baserad på en typisk Pinuppapose:


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Redaktör
Skrivet av Spiff:

Det här är en bra summering på vad som är fel på folk

Och en bra indikator på att vi i stort lever ganska bekymmerslösa liv.


signatur
Ambassadör
Xbox

Men...hon har ju fortfarande en rumpa! Hur ska detta gå? Nu måste vi rasa och bilda fackeltåg!


signatur

Jump in.

Medlem

ja även om jag var imot att dom skulle behöva byta hennes pose från början, måste jag säga att den nya är helt ok och tror jag gillar den faktist mer än den förra PS: Tracer är min favorit karaktär att lira i overwatch betan ^^

Inaktiv

Nu kommer dom säkert klaga baken av sig på att det är som Puscifer säger nästan en perfekt kopia på gamla tidernas Pinuppapose.

Lika bra att sätta på henne en burka direkt ist.

MEG
Medlem

men att klaga på att man ser hennes rumpa är nu ett hån mot alla tjejer som man kan se en rumpa på samtidigt som tjejer som inte har en rumpa tar illa upp, jag tror att Blizzard måste tillsätta en utredning


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem

För övrigt så anser jag att FZ borde fortsätta att följa denna fruktansvärda utveckling med Tracers rumpa


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Jag älskar tonen i hela artikeln


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Den nya posen är f.ö. baserad på en typisk Pinuppapose:
http://i.imgur.com/gTf1JKM.png

Pinuppor anses ju vara feministiska beroende på vilken grupp av feminister man frågar. Tror detta bara gjorde debatten ännu mer förvirrande och hatfull.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Det ser fortfarande dumt ut. Problemet tycker jag snarare att outfiten gör att hennes rumpa ser dum ut. Inte sexig, bara dum. Posen rent allmänt passar inte henne.

nu är du elak mot rumpan


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Kränkta gamers kan ge mig fantastiska skratt. Tack!

Inaktiv
Medlem

Upprörande! Vart är världen på väg! Syndare överallt! Kränkt så jag är sprickfärdig. Meanwhile in Ukraine and Syria....


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

själv tycker jag nya posen är snygg men jag hade inget problem med den gamla .

Medlem

Nya posen är helt klart porrigare!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Den nya posen är f.ö. baserad på en typisk Pinuppapose:
http://i.imgur.com/gTf1JKM.png

Skillnaden är ju att på pinuppan ser det bra och sexigt ut med den posen. För tracer i den outfiten, not so much. Ser snarare fånigt ut.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Puscifer:

Den nya posen är f.ö. baserad på en typisk Pinuppapose:
http://i.imgur.com/gTf1JKM.png

Skillnaden är ju att på pinuppan ser det bra och sexigt ut med den posen. För tracer i den outfiten, not so much. Ser snarare fånigt ut.

Jaså? tycker själv att den posen är rätt snygg på henne och passar hennes karaktär.

Medlem

Dom får helt enkelt koda bort bajslådan så inga feminazis blir kränkta.

Medlem

>Från båda sidorna av de klassiska, djupt polariserade skyttegravarna – "Allt är sexistiskt!" respektive "Rör inte vårt snusk!" – kastades invektiv och hat.

Kan hålla med om den beskrivningen - men jag som känner att jag inte hör hemma hos varken nån av dem reagerade ändå på hela grejen eftersom jag tyckte Fipps post var otroligt ologisk och att Blizzard böjde sig ner för den.

Den här nya posen är ju egentligen mer "objektifierande" - visserligen visar hon "mindre rumpa" men nu kan man se formen på hennes bröst också - men fortfarande anser jag att man måste vara ett riktigt pervo för att nå dit bland de tankarna där Tracer förvandlas till bara ett sexobjekt. En karaktärs personlighet försvinner inte heller om en karaktär har en valbar pose som anses vara sexualiserad av vissa. Hela grejen var så dum - men vissa som skulle argumentera för att den var sexistisk och objektifierande - fan vad läskiga de lät

Posen passar Tracer för Tracer är en tramsig karaktär och det där är en tramsig pose. THE END

Medlem

Tycker den nya posen passar hennes karaktär mycket bättre. Hela rumpdiskussionen är ganska löjlig men tyckte inte att den förra posen kändes speciellt "Tracer" och den här gör det bättre.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Dom får helt enkelt koda bort bajslådan så inga feminazis blir kränkta.

"Men vaf*n, rör inte vårt snusk!"


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

De här spelet är så jävla barnsligt.

Medlem

Jag stör mig mest på att det är så svårt att hålla normala diskussioner numer. Håller man inte med om någon kritik så skall det snabbt eskaleras till sina ytterligheter!
För det vet man ju, om man antyder att något är lite fel så menar man ju såklart att det är jättefel.

Exempel:
Tycker man att skatten kan höjas något så är man kommunist.
Tycker man att övervakning bör begränsas så är man anarkist.
Tycker man att det finns brister i jämställdhet så är man feminazi.
Tycker man att något är översexualiserat så vill man att alla kvinnor ska ha burka.

Alla sådana överdrivna extrapoleringar förhindrar goda samtal och förstående!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Haha, det här var för kul
Gillar vad Blizzard gjorde här, för dem ger lika mycket åt båda hållen. Tracer's rumpa i sig syns mer, vilket inte är konstigt då hon har tights, samtidig som hon inte längre svankar. Att hon får en pin-up pose känns på något sätt mer i hennes karaktär, och jag hoppas att det inte blir massa klagomål på den i sig. Å andra sidan är det frestande att dra igång samma hus i helvete som alla dem som klagade över att "Blizzard la sig" för "feministernas" kritik då det här skulle kunna uppfattas som exakt samma sak ;D

Skrivet av Mortaigne:

Men...hon har ju fortfarande en rumpa! Hur ska detta gå? Nu måste vi rasa och bilda fackeltåg!

Ni är så fina båda två, men det har aldrig handlat om att hon har en kropp, ifall ni trodde det på riktigt. Det har hela tiden handlat om att sexualiseringen av just Tracers rumpa på den posen, inte de andra karaktärerna som sexualiseras, vilket det finns gott om. Allt måste väl inte inte sexualiseras, eller blir ni kinkiga av det?

Nu är ju förhoppningsvis slutet gott, allting gott. Hon svankar inte längre, men visar ändå lika mycket rumpa som innan vilket är helt OK då hon faktiskt bär tights.

Medlem

Tyckte förra var bättre. Men samtidigt vill jag bara ha spelet å skiter fullständigt i det.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Spiff:

Det här är en bra summering på vad som är fel på folk

Och en bra indikator på att vi i stort lever ganska bekymmerslösa liv.

Meanwhile in Africa.

12
Skriv svar