Bästa spelet 2015? Se livesändningen från British Academy Game Awards!

Robot
Bästa spelet 2015? Se livesändningen från British Academy Game Awards!
Medlem
Bästa spelet 2015? Se livesändningen från British Academy Game Awards!

Söta tjejer iallafall. Hoppas Witcher vinner eller så.

Inaktiv

Söta brudar indeed, Men som förmodligen aldrig rört en kontroll på dom senaste 10+ åren.

O sätter man sig o lirar bredvid dom så lär dom väll börja sucka efter 5 minuter .....
Men kan ju ha 110% fel... men tänker på dessa "fotomodell gamer brudar" som posserar med kontroller men vette fan äns hur man sätter på en konsoll...

Medlem

Med tanke på hur många priser Everybody's Gone to the Rapture kammade hem verkar det som om Britterna har rätt dålig koll på vad som gör ett spel bra, tur dom har vettig humor iaf annars hade jag nog stängt av direkt.

Jag syftar mest på hur mycket bättre de andra som var nominerade var i jämförelse.

Megadelux

Jag är så jävla nöjd att jag har en het gamerbrud.

Medlem
Skrivet av renod:

Jag är så jävla nöjd att jag har en het gamerbrud.

Har dunkudden fått feber?

Anyhow...

Hur mycket "vikt" ger egentligen ett pris från BAFTA åt ett spel? Mena... är det verkligen nån som drabbas utav att långkalsongerna ramlar ned till vaderna, när de ser en statyett fastblemad på en spelkreatörs hemsida?

Visst är det säkert skoj och hämta hem ett pris och få i sig pilsner. Men i vår(?!) värld så är det där enbart skitreklam som ublock eller annat ser till och plocka bort som onödigt vetande.

Kanske man bara är salt över att Witcher 3 gick hem helt utan ett pris.

1
Skriv svar