Allt du behöver veta inför öppna betan av Battleborn

Robot
Allt du behöver veta inför öppna betan av Battleborn
Medlem
Allt du behöver veta inför öppna betan av Battleborn

Och om ni fortfarande undrar om det e nått o ha så kolla TB's Video om det, han förklarar varför det INTE är nått wannabe Overwatch som många verkar tro. (inte ens i närheten)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Var inte alls imponerad tidigare men vill ge det en ny chans.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Var inte alls imponerad tidigare men vill ge det en ny chans.

Inte jag heller. Hade ingen aning om vad jag gjorde första gamet men dödade runt 20 Pers och dog en gång under min första match. Det må ha varit motståndare som var nya till både moba och fps-genren. Så jag kanske hade otur. Men de andra två matcherna var också lätta och ganska tråkiga, spelet verkade inte göra nåt speciellt nytt, förutom att det var ett Moba fps typ.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

får se om jag ger det en ny chans, i closed beta som jag lirade så var det förbannat tråkigt, samt så har jag börjat växa ifrån moba spelen en aning

Medlem
Skrivet av Chassimannen:
Skrivet av burkmopp:

Var inte alls imponerad tidigare men vill ge det en ny chans.

Inte jag heller. Hade ingen aning om vad jag gjorde första gamet men dödade runt 20 Pers och dog en gång under min första match. Det må ha varit motståndare som var nya till både moba och fps-genren. Så jag kanske hade otur. Men de andra två matcherna var också lätta och ganska tråkiga, spelet verkade inte göra nåt speciellt nytt, förutom att det var ett Moba fps typ.

Ganska exakt min erfarenhet.

Medlem

Jag och polarn ska iaf testa första gången ikväll. Vi är båda borderlandsfans och humorn verkar ligga kvar. Blir kul att testa iaf

Medlem

Trodde inte jag skulle skratta så mycket som jag gjorde under klippet!

Verkar fullt av humor men lite skeptisk till spelet. Men måste nog testa iaf!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Overwatch känns mer intressant , gillar dess ramverk bättre.

Föredrar fokus på fps först och moba som nr2 , battleborn ska testas så klart , men nja vi får se.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar