Stoppa pressarna! Tracer i Overwatch får ny rump-pose!

Medlem

Haha, snyggt jobbat Blizzard.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Ender:

Haha, det här var för kul
Gillar vad Blizzard gjorde här, för dem ger lika mycket åt båda hållen. Tracer's rumpa i sig syns mer, vilket inte är konstigt då hon har tights, samtidig som hon inte längre svankar. Att hon får en pin-up pose känns på något sätt mer i hennes karaktär, och jag hoppas att det inte blir massa klagomål på den i sig. Å andra sidan är det frestande att dra igång samma hus i helvete som alla dem som klagade över att "Blizzard la sig" för "feministernas" kritik då det här skulle kunna uppfattas som exakt samma sak ;D

Skrivet av Mortaigne:

Men...hon har ju fortfarande en rumpa! Hur ska detta gå? Nu måste vi rasa och bilda fackeltåg!

Ni är så fina båda två, men det har aldrig handlat om att hon har en kropp, ifall ni trodde det på riktigt. Det har hela tiden handlat om att sexualiseringen av just Tracers rumpa på den posen, inte de andra karaktärerna som sexualiseras, vilket det finns gott om. Allt måste väl inte inte sexualiseras, eller blir ni kinkiga av det?

Nu är ju förhoppningsvis slutet gott, allting gott. Hon svankar inte längre, men visar ändå lika mycket rumpa som innan vilket är helt OK då hon faktiskt bär tights.

Jag är inte säker, men det ryktas om att humor och satir kan vara inblandat.


signatur

Jump in.

Medlem

Bästa hade varit om det gjort en riktigt osexig pose, något maskulint till exempel från första början. Då hade ingen av sidorna klagat till att börja med.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Men...hon har ju fortfarande en rumpa! Hur ska detta gå? Nu måste vi rasa och bilda fackeltåg!

Skrivet av Mortaigne:

Jag är inte säker, men det ryktas om att humor och satir kan vara inblandat.

Hade jag inte sett samma vara från dig i den andra posten angående borttagningen av Tracers svank:

Skrivet av Mortaigne:

Usch, nej kvinnliga bakdelar är synnerligen stötande. Tycker faktiskt att de borde skyla sig mycket mer överlag! Usch.

... så hade jag kanske trott att du bara var ironisk här. Med den färskt i minnet så känns det som att du använde ironin för att visa ditt ogillande då, och här för att förstärka det.

Jag kan naturligtvis ha missförstått något, och ber i så fall om ursäkt.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Spiff:

Det här är en bra summering på vad som är fel på folk

Och en bra indikator på att vi i stort lever ganska bekymmerslösa liv.

Så jävla sant ;D
Go, go the human race! Stå upp för rumpor i tights!

Medlem
Skrivet av Apministern:

Bästa hade varit om det gjort en riktigt osexig pose, något maskulint till exempel från första början. Då hade ingen av sidorna klagat till att börja med.

Ja, typ en helt normal pose, utan sexuella anspelningar allt...DET hade verkligen rört om i getingboet!!! (Se, jag kan också använda satir)

Medlem

Jag skiter fullkomligt i spelet, men gillar "snygg grafik".


signatur

autograph

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Ender:
Skrivet av Mortaigne:

Men...hon har ju fortfarande en rumpa! Hur ska detta gå? Nu måste vi rasa och bilda fackeltåg!

Skrivet av Mortaigne:

Jag är inte säker, men det ryktas om att humor och satir kan vara inblandat.

Hade jag inte sett samma vara från dig i den andra posten angående borttagningen av Tracers svank:

Skrivet av Mortaigne:

Usch, nej kvinnliga bakdelar är synnerligen stötande. Tycker faktiskt att de borde skyla sig mycket mer överlag! Usch.

... så hade jag kanske trott att du bara var ironisk här. Med den färskt i minnet så känns det som att du använde ironin för att visa ditt ogillande då, och här för att förstärka det.

Jag kan naturligtvis ha missförstått något, och ber i så fall om ursäkt.

Nej då, den analysen är helt korrekt. Dock ej fullständig, men jag kan förstå om det roliga undgår dig


signatur

Jump in.

Medlem

Den här ser mycket bättre ut än den förra posen

Medlem

Intressant hur många som är experter på den här fiktiva personligheten utan att vara involverade i designen av den och utan att spelet ens har släppts.

Hon kan mycket väl vara tex. en hårdporrskådis till vardags när hon inte har trikåerna på sig, hon är ju maskerad så något döljer hon definitivt.

Jag tycker att man ska låta utvecklarna göra sin grej och hålla käften.

Medlem
Skrivet av Ender:

Nu är ju förhoppningsvis slutet gott, allting gott. Hon svankar inte längre, men visar ändå lika mycket rumpa som innan vilket är helt OK då hon faktiskt bär tights.

Tracer har alltid haft en påtaglig svank inbyggd i sin karaktär sedan dag 1.

Medlem

Tycker den första poseringen såg mer naturlig ut, men det spelar väl å andra sidan inte så stor roll i ett spel med högintelligenta gorillor.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Nej då, den analysen är helt korrekt. Dock ej fullständig, men jag kan förstå om det roliga undgår dig

Bryr dig inte alls, utan trollar båda "sidorna" med en skål popcorn i knät?

Medlem

Jag som feminazi känner mig lite kränkt av tonen i artikeln! Eller inte... är nog rätt lugnt.

För min del är problemet inte så mkt sexiga saker i spel (så länge de inte stör gameplayet), utan det är mäns attityd mot kvinnor.

Hade majoriteten av män klarat av att se en tjej strippa och sen efteråt behandla henne som vilken annan människa som helst, hade det inte varit nåt problem. Ingen gör en stor grej av att jag är industriarbetare, varför ska det då vara en stor grej om nån jobbar lättklädd?

Men tyvärr klarar inte män i allmänhet av det. Det ska göras en stor grej av det, kommenteras, påpekas, tyckas om och nedvärderas.

Så pga grottmän som är kvar på nivän där "boobies = peka, skratta och skrika obscena förslag" så får vi inga fina rumpor i spel, för de puckona förtjänar inte få se sånt tills de skärper sig.

Så, förväntar mig några kränkande svar innan jag vaknar imorrn

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Jag som feminazi känner mig lite kränkt av tonen i artikeln! Eller inte... är nog rätt lugnt.

För min del är problemet inte så mkt sexiga saker i spel (så länge de inte stör gameplayet), utan det är mäns attityd mot kvinnor.

Hade majoriteten av män klarat av att se en tjej strippa och sen efteråt behandla henne som vilken annan människa som helst, hade det inte varit nåt problem. Ingen gör en stor grej av att jag är industriarbetare, varför ska det då vara en stor grej om nån jobbar lättklädd?

Men tyvärr klarar inte män i allmänhet av det. Det ska göras en stor grej av det, kommenteras, påpekas, tyckas om och nedvärderas.

Så pga grottmän som är kvar på nivän där "boobies = peka, skratta och skrika obscena förslag" så får vi inga fina rumpor i spel, för de puckona förtjänar inte få se sånt tills de skärper sig.

Så, förväntar mig några kränkande svar innan jag vaknar imorrn

Du verkade klara dig från kränkande svar! Grattis! Jag tycker det du skrev där hade bra poäng, värt för många o tänka på.

Medlem

Vill jag se rumpor på nätet letar jag inte i Overwatch...

Medlem
Skrivet av Ahris:

Intressant hur många som är experter på den här fiktiva personligheten utan att vara involverade i designen av den och utan att spelet ens har släppts.

Hon kan mycket väl vara tex. en hårdporrskådis till vardags när hon inte har trikåerna på sig, hon är ju maskerad så något döljer hon definitivt.

Jag tycker att man ska låta utvecklarna göra sin grej och hålla käften.

Då måste majoriteten av kvinnor i spel vara det, då många beter sig likadant

Personligen tycker jag man aldrig ska hålla käft om man tycker något är fel, hur ska vi annars utvecklas som art?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Varför inte ha en knapp i inställningarna man kan kryssa i ifall man inte vill ha rumpor i spelet?

12
Skriv svar