Total War: Warhammer – vuxna män gör kaos tillsammans

Robot
Total War: Warhammer – vuxna män gör kaos tillsammans
Medlem
Total War: Warhammer – vuxna män gör kaos tillsammans

Spelet ser roligt ut men kommer nog o skippa de pga Dlc BS..Chaos är i spelet o dom har bara tagit bort den biten o säger köp om du vill spela en av huvud raserna i Warhammer...Dont pre order games!

Medlem

Kul att de gör Chaos som DLC.

Medlem
Skrivet av Johan84:

Spelet ser roligt ut men kommer nog o skippa de pga Dlc BS..Chaos är i spelet o dom har bara tagit bort den biten o säger köp om du vill spela en av huvud raserna i Warhammer...Dont pre order games!

Själv kommer jag inte köpa spelet med tanke på hur risiga tidigare släpp från CA varit.
Möjligtvis att jag plockar upp det på någon rea.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Folk tycker om att bli tagna i rumpan av devsen.
en av de mest ikoniska raserna i warhammer världen ... bakom en fucking jävla paywall.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Folk tycker om att bli tagna i rumpan av devsen.
en av de mest ikoniska raserna i warhammer världen ... bakom en fucking jävla paywall.

gäller att mjölka så mycket pengar av sin kunder som man kan så klart :/

Medlem

Kommer köpa det och spela från dag 1. Varenda litet dlc kommer jag gladeligen att betala för.

Medlem

Är det pga videon eller spelet som bakgrunden verkar warpa runt när de snurrar på kameran? Ser ju helt tokigt ut...

Medlem

Njaa, blir nog Attila ett par år till istället.

Medlem

De hade gärna fått släppa en av dessa quest battles som ett demo som man kan spela hur mycket man vill. Kommer ihåg att de släppte det till shogun2, tror jag hann spela den striden 10 gånger innan spelet släpptes.

1
Skriv svar