The Witcher 3 krossat på brittiska Oscars-galan

Robot
The Witcher 3 krossat på brittiska Oscars-galan

Geralt och Ciri tog inte hem ett enda pris, trots 5 nomineringar.


MEG
Medlem
The Witcher 3 krossat på brittiska Oscars-galan

Håller inte med om att Fallout 4 skulle vara bästa spel, anser att Witcher 3 är ett bättre spel. Varför Fallout 4 vann kanske berodde på att Bethesda är ett mer känt företag, men nu är det jag som spekulerar


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Från vad folk säger på nätet så är BAFTAs i stort sett bara en klubb för inbördes beundran. Det handlar mer om vem man känner snarare än hur bra verk man skapar.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Har svårt att førstå varfør the witchen inte fick något pris... helt klart en favorit før 2015!

Medlem

Fallout 4 var ju skräp, vilket skämt.

Medlem

Jag tycker ju inte fallout 4 är ett dåligt spel alls, men jämfört med witcher 3 så framstår det nästan som dåligt pga hur bra witcher är. Men smaken är som baken antar jag.

Medlem

Hela denna prisutdelning är ett jävla skämt, finns det ens någon som tar det seriöst?

Medlem

Patetiskt...
TW3 höjer ribban så högt inom genren att även de som inte gillar den typen av spel borde kunna uppskatta det.
När simpla "sidequest" överglänser många andra spels huvudsakliga story i både manus, känsla och produktion så bör det inte ens vara någon diskussion.

Men, denna "lilla" polska studio har blivit populär genom att visa en oerhörd passion för sina spel och även brädat marknadens jättar i både kvalite och teknik så självklart kommer det sticka i ögonen på många.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Skämmigt för Brittland att Arkham Knight är "Bästa brittiska spel"

Medlem

hahah vilken skämt gala....


signatur

Dont force your weakness upon me!

MEG
Medlem
Skrivet av Soulless:

Patetiskt...
TW3 höjer ribban så högt inom genren att även de som inte gillar den typen av spel borde kunna uppskatta det.
När simpla "sidequest" överglänser många andra spels huvudsakliga story i både manus, känsla och produktion så bör det inte ens vara någon diskussion.

Men, denna "lilla" polska studio har blivit populär genom att visa en oerhörd passion för sina spel och även brädat marknadens jättar i både kvalite och teknik så självklart kommer det sticka i ögonen på många.

Kan inte annat än att hålla med...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Fallout 4? Fyfan. Det får max 3/5 i mina ögon.

Witcher 3 var ett mästerverk. Fullpott helt klart.

Medlem

Suck, detta är som när man utser årets bästa hårdrock / metal varje år i någon P3-gala och band som "State of Drama" vinner ...

(observera att det säkert är 1000 fel i denna post, men poängen är de viktiga)

Medlem

Löjligt, Fallout 4 var ett 2/5 spel som inte gjorde något speciellt. Hade det kommit typ 2012 så kanske det inte skulle känts så plastigt och stelt.

Medlem

"Bästa brittiska spel: Batman - Arkham Knight"... riiiight, där visade de hur oseriös den tävlingen var. hah!
Snacka om att visa för spelföretagen att det är okay att släppa ofärdiga och buggade spel.. Det är en spark i skrevet på oss gamers.

Medlem

Hela kommentarsfältet ser ut som efter melodifestivalen varje år, det är alltid "Fel" vinnare.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Är det inte lite sent för aprilskämt?

Medlem

Så löjligt, undrar om de ens spelat witcher 3? Har nog aldrig fått så mycket speltimmar av hög kvalitet från ett spel som det utan att repetera något eller spela om det.

Medlem

Everybodys gone to the rapture är ett skämt. Kan köpa att F4 vann, väldigt underskattat av fölket. Många hade skyhöga förväntningar. Men mitt GOTY 2015 är ändå Witcher 3.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

"Bästa brittiska spel: Batman - Arkham Knight"... riiiight, där visade de hur oseriös den tävlingen var. hah!
Snacka om att visa för spelföretagen att det är okay att släppa ofärdiga och buggade spel.. Det är en spark i skrevet på oss gamers.

Fast Rocksteady(britter) gjorde ju konsollversionen som lirade bättre.. PCversionen gjordes av jänkare(Iron Galaxy). Nåväl, dom försökte iaf..

Medlem

Spelvärldens galor är totalt oseriösa, vilket tidigare kunnat fastställas genom de uppenbart ovärdiga vinnarna och förlorarna tidigare. Som tur är lägger inte så många någon vikt vid tramset. Witcher-serien är fantastisk, om en oseriös gala säger annorlunda får det vara så, punkt.

Medlem

Bästa spel fallout 4? Håller helt med!


signatur

01000001 01101100 01101100 00100000 01111001 01101111 01110101 01110010 00100000 01100010 01100001 01110011 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01100010 01100101 01101100 01101111 01101110 01100111 00100000 01110100 01101111 00100000 01110101 01110011 00001010

Medlem

Det konstigaste var att Witcher 3 var nominerat för "Best Persistent Game" ? Alltså spel som alltid är online.

Det höjer inte mitt förtroende för dessa priser.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av Jontos:

Skämmigt för Brittland att Arkham Knight är "Bästa brittiska spel"

Spelet är riktigt bra.
Nu när det är fixat på pc eller om man kör konsol så är det ett underbart spel.
Körde igon det på pc för nån månad sen. Underbar avslutning på en fantastisk spelserie


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av wrangman:

Det konstigaste var att Witcher 3 var nominerat för "Best Persistent Game" ? Alltså spel som alltid är online.

Det höjer inte mitt förtroende för dessa priser.

Prison Architect vann ju och är inte heller "persistent" i MMO-bemärkelsen, så de måste mena något annat med priset.

Medlem
Skrivet av wrangman:

Det konstigaste var att Witcher 3 var nominerat för "Best Persistent Game" ? Alltså spel som alltid är online.

Det höjer inte mitt förtroende för dessa priser.

Jag tror att "Persistent Game"-priset handlar om hur mycket och hur bra ett spel uppdaterats och fått nytt material efter att det släppts.

Medlem

Ångrar nästan att jag tipsade om streamen igår, killen som presenterade det hela var höjdpunkten, resten kändes som ett skämt och då var det ändå han som var komikern.

...men jag kan hålla med om Ori ser tjusigt ut, så ett av arton rätt iaf.

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Jontos:

Skämmigt för Brittland att Arkham Knight är "Bästa brittiska spel"

Spelet är riktigt bra.
Nu när det är fixat på pc eller om man kör konsol så är det ett underbart spel.
Körde igon det på pc för nån månad sen. Underbar avslutning på en fantastisk spelserie

Också bara hört bra om det, när det funkar såklart

Xmk
Medlem

Varför tar folk ens upp Fallout 4? Alla som spelat Fallout-serien som jag känner tycker fortfaraned att fallout 1 och 2 va de bäst av de 4(5) spel. Räknar faktiskt inte med fallout tactics.

Hur som, till topic, Witcher 3 har nog blanding mellan riktigt bra story och bra gameplay som inget annat spel på markaden kan slå i dagsläget.

Medlem
Skrivet av Jontos:

Skämmigt för Brittland att Arkham Knight är "Bästa brittiska spel"

Det tycker inte jag. Spelet är fantastiskt bra, perfekt avslut på en fenomenal speltrilogi.

(nej jag räknar inte Origins)


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

123
Skriv svar