Hjälp Dark Souls-serien att bli brädspel

Robot
Medlem
Hjälp Dark Souls-serien att bli brädspel

Premiär igår?

Release: 2016-04-12 eller?

Medlem

Exakt. Vaddå premiär igår?

Redaktör
Skrivet av Ghoztatic:

Premiär igår?

Release: 2016-04-12 eller?

Ja.

Borttappat: hjärna. Återlämnas till mig.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ghoztatic:

Premiär igår?

Release: 2016-04-12 eller?

Ja.

Borttappat: hjärna. Återlämnas till mig.

Hehe jag blev tvärt så glad och tänkte "Yes då ska det spelas DS3 ikväll" men sen tänkte jag "vänta nu.. det är inte den 12e redan?"

Medlem

känns inte som något av dessa företag "behöver" hjälp att göra ett spel.

Medlem

Ta upp ett kort. På kortet går att läsa "gå direkt till sen's fortress utan att passera bonfire" eller betala 1000 souls.

Medlem

Ta upp ett kort. Du blir arg och kastar dosan i väggen gå tillbaka 10 steg. Dessutom dör du. I ditt vredesmod kastar du ut tvn från balkongen. Gå tillbaka 20 steg. Om du är tillbaka på ruta 1 så blir din karaktär deletad av misstag. Lämna tillbaka samtliga souls till bonfire. Alla bossar du dödar respawnar i ng+10.

Medlem
Skrivet av jamorro:

känns inte som något av dessa företag "behöver" hjälp att göra ett spel.

En anledning att använda kickstarter är för att se intresset också, om det misslyckas helt så vet de det redan innan en fullskalig produktion är igång

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av jamorro:

känns inte som något av dessa företag "behöver" hjälp att göra ett spel.

En anledning att använda kickstarter är för att se intresset också, om det misslyckas helt så vet de det redan innan en fullskalig produktion är igång

att minimera riskerna för stora företag är väl inte själva konceptet med kickstarter :x

Medlem
Skrivet av jamorro:
Skrivet av McNord:
Skrivet av jamorro:

känns inte som något av dessa företag "behöver" hjälp att göra ett spel.

En anledning att använda kickstarter är för att se intresset också, om det misslyckas helt så vet de det redan innan en fullskalig produktion är igång

att minimera riskerna för stora företag är väl inte själva konceptet med kickstarter :x

Är väl inte grundtanken men det funkar. Inga som förlorar på det, förhoppningsvis får de som backar produkten billigare och företaget undviker att massproducera något som inte säljer.

På detta sättet så behöver de inte riskera allt för mycket trots att de har pengar till det.

1
Skriv svar