Rising början på ny Metal Gear Solid-serie?

Robot
Medlem
Rising början på ny Metal Gear Solid-serie?

får hoppas att det blir bra då...

Medlem

Looks sweet!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Såg riktigt bra ut, synd bara att Raiden är en så tråkig karaktär. Men ligger all fokus på fet action istället för svultstig och banal story så spelar det nog ingen roll.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Så länge det fortfarande känns Metal Gear och inte vanligt hack n slash så..

Medlem

Är inget fan utav MGS men detta skall jag hålla ögonen på. Det man har sett så verkar det riktigt lovande och jag ser gärna att det är ett hack 'n slash.

Medlem

Hoppas att de kan snärja in Rising spelet (spelen?) i MGS sagan på ett snyggt sätt. Vore iof kul med helt ny story utanför den "färdiga" MGS sagan, skulle nog göra nykomlingar till serien glada som slipper kolla retrospectives och läsa en evig MGS-wiki om storyn - för att inte säga spela igenom alla tidigare MGS-spel. Då jag tillhör skalan som spelat igenom hela skiten skulle jag nog faktiskt vara likgiltig till hur de väljer att göra. Ett till spel med samma gamla story hade nog känts lite trist, när jag tänker efter.

Medlem

kojima never fails

Medlem

"..för det första inte är en spinoff, och för det andra att de satsar på MGS:R som början på en helt ny Metal Gear Solid-serie med annan inriktning än de andra titlarna."

Det är ju precis vad en spinoff är?

Medlem

Sounds good. Raiden är en intressant karaktär, så hoppas på mer om honom

Medlem

Hoppas, ser ju grymt ut.

Medlem

Intressant sätt att hantera svärdet.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Day one day one day one XD
Alltså ett dag ett köp XD

Medlem

vi 360 spelare är väl för korkade för ett stealth spel antar jag


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Om det kommer till 360 så blir det ett köp :>

1
Skriv svar