Legacy of Kain-pangaren Nosgoth läggs ner

Robot
Medlem
Legacy of Kain-pangaren Nosgoth läggs ner

Gör ett riktigt Legacy of Kain spel istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

behövs lite mer för att spelet ska dra spelare än det där gameplay dom hade och artwork., ialla fall för min del.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Gör ett riktigt Legacy of Kain spel istället.

Ja faktist gör ett nytt sånt istället för försöka mjölka gamers på pengar med multiplayer alla Mainstream.

Medlem

Lite synd, men förståeligt. Jag testade ett tag och det var mediokert som bäst. Snygg grafik och tajta kontroller dock.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det udda är att jag mindre än en månad sedan skickade fysiska brev till Square Enix Europe och Crystal Dynamics om en sista fortsättning för Defiance. Och nu detta, coincidence?

Skapade dessutom en tråd på LoK forumet om brevskickandet, http://tinyurl.com/jrmrpwl

Antingen lyckades jag påverka eller så timeade jag det hela sjukt väl.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Hade inte ens hört talas om det. Hoppas fortfarande på något fint med CCP:s nerlagda och vidaresålda Vampires: The Masquerade "det blev inget MMO"-spel.

Medlem
Skrivet av ohem:

Det udda är att jag mindre än en månad sedan skickade fysiska brev till Square Enix Europe och Crystal Dynamics om en sista fortsättning för Defiance. Och nu detta, coincidence?

Skapade dessutom en tråd på LoK forumet om brevskickandet, http://tinyurl.com/jrmrpwl

Antingen lyckades jag påverka eller så timeade jag det hela sjukt väl.

Tror knappast du påverkade något, så lär vara att du timeade snarare

Medlem

Jag personligen tyckte det var kul, jag var ganska bra på det och spelade x antal timmar samt med polare. Men det bara saknas mer underhållande delar, efter 100+ matcher inte lika kul. Men kommer ändå sakna hellre ett spel mer än ett mindre!

Medlem

Noagoth var ganska kul. Tycker synd om de trogna fansen. Skulle dock vara kul med ett riktigt Legacy of Kain spel eller Soul Reaver spel igen.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

För oss som lirade Legacy of Kain-spelen så stack nog Nosgoth lite i ögonen. Att ta ett story och narration-fokuserat som LoK reducerat till ett multiplayer deathmatch-lir... Lite som att FFVII-remaken hade kommit i form av ett kart-racing spel.

Medlem

Var med i Nosgoth sen starten med Alphan och detta gör mig faktiskt ledsen =(

Medlem

Spelade nosgoth ett tag och det var helt okej.
Hoppas att square har modet att börja om från början med loren som finns och skapa ett riktigt bra single player lir.
För LoK serien har en av de bästa historierna att berätta i ett spel någonsin.
Tyvärr verkar square ha snöat in på satsa allt i ett korthus nu (FF15 älskar ff men va fan live show anime osv trots hur ff13 såltde) Hoppas verkligen inte japanerna styr allt vad eidos gör utan deras chefer har lite självbestämmande.

Medlem

Som jag förstod det så var "Nosgoth" från början ett både single och multiplayer-spel. Då spelarbasen (tydligen) föredrog multiplayer så övergav dom single och körde hårt med MMO.

Jag vill ha ett nytt Legacy of Kain, men om detta ovan är sant så verkar det vara hopplöst

Medlem

Helvete. Jag älskar det här spelet, har kört sen alphan, spelat strax över 200 timmar. Lagt ner nästan 600 kr på det. Väldigt synd

Medlem

Spelat som mest 5 timmar på nosgoth, vart bara uttråkad. Kände att spelet inte var värt min tid

1
Skriv svar