Jag hatar mitt jobb just nu....

Medlem
Jag hatar mitt jobb just nu....

... Dark Souls 3 släpps måndag 23.00 på Steam. (eller kanske midnatt, osäkert exakt pga sommartid och olika tidszoner)
Jag jobbar natt och börjar jobba 22.42...

Hade jag jobbat eftermiddag så hade jag varit hemma lagom 23.30 och kunnat spela hela natten; men nu får det bli först jobba, sen sova och sen få spela först

Ja, det här är fan dagens I-landsproblem!

#blogg

Medlem
Jag hatar mitt jobb just nu....

Se det positivt, Hade det inte varit för ditt jobb så hade du kanske inte ens haft råd med Dark Souls 3

Medlem

haha ja, så är jag i grunden glad jag har ett jobb Men typiskt att man bytt till nattskift nu precis ett par veckor sen och råkar ut för detta. Men men, spelet finns ju kvar dagen efter med.

Medlem

Känner igen detdära, jobbade själv natt, Blev lite kämpigt med spelandet, Jobbade 6 dagar i veckan, Och enda lediga dagen man hade gick ju till att göra annat.

Medlem

Du kommer säkerligen kunna förhandsboka det via Steam, använda dig utav en VPN och starta spelet för att spela ca. 12 timmar innan det släpps i Sverige


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem
Skrivet av donniedarko:

Du kommer säkerligen kunna förhandsboka det via Steam, använda dig utav en VPN och starta spelet för att spela ca. 12 timmar innan det släpps i Sverige

Går tyvärr inte. Har förbokat och preloadat men releasen är samtidigt över hela världen, just för att stoppa sånt
Men men, får bli spela på tisdag morgon efter jobbet

Medlem

Ännu större I-landsproblem här, kan inte spela tack vare att jag är i Tokyo.

1
Skriv svar