Massive ger oss nyttig statistik och en trailer för det nya i The Division

Robot
Massive ger oss nyttig statistik och en trailer för det nya i The Division
Medlem
Massive ger oss nyttig statistik och en trailer för det nya i The Division

Kanske kan bli lite mer liv i Dark Zone nu om det är nåt att ha i lådorna...

Medlem

Oj vad detta spelet tappat spelare redan! Gick fortare än väntat.

Medlem

finns det tablet gaming som dom visade i E3 eller la dom ner det?
har inte sett eller hört något om det.

Medlem
Skrivet av erson:

Oj vad detta spelet tappat spelare redan! Gick fortare än väntat.

Var kan man läsa hur mycket spelare spelet har tappat? Jag har ingen aning för jag valde att aldrig köpa denna repetitiva dynga


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Hoppas dom inte gör om denna pärla till ännu en wow klon med elitism och skrikande koffein pundande tonåringar med headsets.

Skitbra och roligt spel, och det är ju new york ju, skön stad på 11 miljoner invånare eller mer. Finns ju massa annat att göra en bara kolla siffror ,stats och hur bra man är i fingerfärdighet med mus och tangentbord i pvp.

Vill se frihetsgudinnan och kanske Bronx ,harlem och andra platser.nya ansikten när man skapar ny karaktär, nya hårstilar och skägg. Nya kläder som är lite mer neutrala. Plus min favorit som jag väntar på, en cowboy hatt hehe.

Behöver väl inte nämna att jag inte peeveepear.

Tack för mig.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Hoppas dom inte gör om denna pärla till ännu en wow klon med elitism och skrikande koffein pundande tonåringar med headsets.

Skitbra och roligt spel, och det är ju new york ju, skön stad på 11 miljoner invånare eller mer. Finns ju massa annat att göra en bara kolla siffror ,stats och hur bra man är i fingerfärdighet med mus och tangentbord i pvp.

Vill se frihetsgudinnan och kanske Bronx ,harlem och andra platser.nya ansikten när man skapar ny karaktär, nya hårstilar och skägg. Nya kläder som är lite mer neutrala. Plus min favorit som jag väntar på, en cowboy hatt hehe.

Behöver väl inte nämna att jag inte peeveepear.

Tack för mig.

Håller med, känns som att det är för mycket fokus på DZ och att köra så många varv på challange mode man bara hinner. Istället för de bitar spelet gjorde riktigt bra, utforskandet av New York. Spelet var enligt mig 8/10 fram tills man klarade av alla missions på challange, sen halkade det ner till en 5:a.

Medlem

Om nära 60% väljer att köra solo, så hoppas jag de ser till att det finns att göra om man kör solo även fortsättningsvis. (och ja, diskussionen om att sola mmo är gammal. En del av oss gillar att lira själva mitt ibland folk )


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Cybersoul:

finns det tablet gaming som dom visade i E3 eller la dom ner det?
har inte sett eller hört något om det.

De lade ned den idén. Jag läste att det berodde på att det var för svårt att balansera det för PvP - att den för bra helt enkelt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

drone hadde varit så bra i pve hadde varit så enkelt disable den i pvp men dom klara väll inte av den enkla uppgiften heller

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Jag har ingen aning för jag valde att aldrig köpa denna repetitiva dynga

Hur kan du veta att spelet är dynga om du inte spelat det? Kan det vara så att du baserar din uppfattning på betan, som bara var en liten del av det slutliga spelet?

Medlem
Skrivet av jesperd:
Skrivet av T.Mani:

Jag har ingen aning för jag valde att aldrig köpa denna repetitiva dynga

Hur kan du veta att spelet är dynga om du inte spelat det? Kan det vara så att du baserar din uppfattning på betan, som bara var en liten del av det slutliga spelet?

Fast det går väl att se på lets plays osv. Är ju en korrekt uppfattning, spelet är skit på så otroligt många plan.

Medlem
Skrivet av jesperd:
Skrivet av T.Mani:

Jag har ingen aning för jag valde att aldrig köpa denna repetitiva dynga

Hur kan du veta att spelet är dynga om du inte spelat det? Kan det vara så att du baserar din uppfattning på betan, som bara var en liten del av det slutliga spelet?

Ja, jag baserar det på betan, vilket jag försökte att tycka om. Men om spelet redan från början är repetitivt ut i fingerspetsarna, spelar det liksom ingen roll om man måste grinda sig fram tills det eventuellt inte är det?

Men jag tvivlar på att det skulle vara så pass mycket mindre repetitivt senare i spelet att det skulle vara värt den plågsamma mödan att ta sig dit. Men vad jag förstått, sett och hört är att spelet är repetitivt även senare, från spelare som insett vad spelet egentligen är under ytan.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:
Skrivet av jesperd:
Skrivet av T.Mani:

Jag har ingen aning för jag valde att aldrig köpa denna repetitiva dynga

Hur kan du veta att spelet är dynga om du inte spelat det? Kan det vara så att du baserar din uppfattning på betan, som bara var en liten del av det slutliga spelet?

Ja, jag baserar det på betan, vilket jag försökte att tycka om. Men om spelet redan från början är repetitivt ut i fingerspetsarna, spelar det liksom ingen roll om man måste grinda sig fram tills det eventuellt inte är det?

Men jag tvivlar på att det skulle vara så pass mycket mindre repetitivt senare i spelet att det skulle vara värt den plågsamma mödan att ta sig dit. Men vad jag förstått, sett och hört är att spelet är repetitivt även senare, från spelare som insett vad spelet egentligen är under ytan.

ok

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av jesperd:
Skrivet av T.Mani:

Jag har ingen aning för jag valde att aldrig köpa denna repetitiva dynga

Hur kan du veta att spelet är dynga om du inte spelat det? Kan det vara så att du baserar din uppfattning på betan, som bara var en liten del av det slutliga spelet?

Fast det går väl att se på lets plays osv. Är ju en korrekt uppfattning, spelet är skit på så otroligt många plan.

Så om det nu är skit så kan du ju förklara objektivt för oss vad som är dynga med spelet, helt klart har vi olika smaker och man har alltid rätt att ha en åsikt och tycka olika, men när man säger saker som det är dygna utan backa upp det med varför? hur?`vad är fel? vad tycker jag inte om?

så känns det jävligt skevt och en dålig ursäkt eller att man hoppa på ett hate train som en surgubbe, när jag säger att jag gillar ej X spel eller tycker storyn i X spel så säger jag alltid en anledning varför och det tyckte jag vart dåligt m.m

varav här är det bara "skitspel" utan någon förklaring vilket får personen i fråga att se ut som en idiot.

och förlåt om jag nu verkar vara lite uppkäftig här det är inte det jag försöker göra utan försöker få fram att säger man något här i livet så får man faktist backa upp det med saker och ting.

Tänk om recensenter skulle skriva 4/5 säkert köp och recensionen vart simpel som jag tyckte spelet vart roligt eller jag tyckte spelet vart tråkigt.... njaaa funkar inte så bra inte sant?

Medlem

Jag kan hålla med att det är lite repetivt men jag har ju också ca180 timmar playtime. Denna patchen fixar ju dock detta med nya roliga grejer att göra. Grymt bra spel måste jag säga. Man sitter och är tvär nervös när man har 3 gula i bagen och väntar på helikoptern och det kommer ett gäng andra agents som också ska extracta.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av T.Mani:
Skrivet av erson:

Oj vad detta spelet tappat spelare redan! Gick fortare än väntat.

Var kan man läsa hur mycket spelare spelet har tappat? Jag har ingen aning för jag valde att aldrig köpa denna repetitiva dynga

Kalla det vad du vill men dom flesta online spel är repetitiva och det är ganska svårt för ett nytt spel att ha mycket innehåll från första början. Kan ta Wow som ett exempel när det var nytt så fanns det inte så mycket att göra när man var max lvl men det ändrades efter ett tag. Det gäller samma sak med The division det kommer att finnas saker att göra efter ett tag men man måste ha tålamod.

Medlem
Skrivet av Plimp:
Skrivet av T.Mani:
Skrivet av erson:

Oj vad detta spelet tappat spelare redan! Gick fortare än väntat.

Var kan man läsa hur mycket spelare spelet har tappat? Jag har ingen aning för jag valde att aldrig köpa denna repetitiva dynga

Kalla det vad du vill men dom flesta online spel är repetitiva och det är ganska svårt för ett nytt spel att ha mycket innehåll från första början. Kan ta Wow som ett exempel när det var nytt så fanns det inte så mycket att göra när man var max lvl men det ändrades efter ett tag. Det gäller samma sak med The division det kommer att finnas saker att göra efter ett tag men man måste ha tålamod.

Wow hade inte ens en raid när det slääptes MC och onyxia kom jävligt sent, först kom ju ubrs och innan dess kom ju dire maul.

Tog ju ca 3-4 mån innan första raiden kom.

Medlem

The division är ju fruktansvärt bra, så länge man inte spelar det

Medlem
Skrivet av erson:

Oj vad detta spelet tappat spelare redan! Gick fortare än väntat.

Jag har inte kunnat logga in sen en vecka efter det släpptes på grund av nån bug som ska bli fixad i dagens patch.

Det är tacken när man förbands bokar på UBISOFT då får man tillgång till spelet en månad efter det släpps.

Medlem

Men Ducci, tänk vad fort de åtgärdade viktiga saker som bullet king...

Medlem

" 1.1-patchen som släpps gratis"

Har vi kommit såpass långt in i skiten att en patch måste poängteras som gratis? Herregud.

Woo dlc världen.

Medlem

Guld converted smg-9. Ja tack!

Medlem

Fantastiskt hur mycket folk som aldrig spelat ett spel ger sig in i diskussionerna bara för att spy galla över nått som många andra har väldigt kul med.
Inte bara detta spel utan många andra då.
Själv har jag kört sen release och vi har riktigt kul, både i DZ och på challenging uppdrag.
Patchen idag kommer ge en ny frisk fläkt tror jag, för visst har det vart lite lite att göra Endgame det sista, kan jag hålla med om.
Bara hoppas att allt håller och man kan prova incursions ikväll.

Vore dock roligt att se mer vettiga inlägg som berör topic istället för att läsa dumma åsikter från folk som inte spelat, rätt meningslöst slöseri med livet

Moderator | Testpilot
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Plimp:
Skrivet av T.Mani:
Skrivet av erson:

Oj vad detta spelet tappat spelare redan! Gick fortare än väntat.

Var kan man läsa hur mycket spelare spelet har tappat? Jag har ingen aning för jag valde att aldrig köpa denna repetitiva dynga

Kalla det vad du vill men dom flesta online spel är repetitiva och det är ganska svårt för ett nytt spel att ha mycket innehåll från första början. Kan ta Wow som ett exempel när det var nytt så fanns det inte så mycket att göra när man var max lvl men det ändrades efter ett tag. Det gäller samma sak med The division det kommer att finnas saker att göra efter ett tag men man måste ha tålamod.

Wow hade inte ens en raid när det slääptes MC och onyxia kom jävligt sent, först kom ju ubrs och innan dess kom ju dire maul.

Tog ju ca 3-4 mån innan första raiden kom.

While true, det här är 2016. Man tycker ju att utvecklingen borde gått någorlunda framåt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gen
Medlem

Har lagt över 50h på SP och tycker det var väl värt pengarna. Visst, är nog inte den som kommer att försöka få bäst gear i DZ mest för att det är svårt att springa solo men SP upplevelsen var för mig mästerlig. Alla main missions var sjukt coola och väldesignade.

Har visserligen kört en del i DZ (är lvl 26) men det funkar bara i grupp (och då är det skoj) eftersom bäst vapen vinner (som i de flesta PvP MMO) mao är man alltid chanslös solo.

Medlem

Shit, dom släpper faktiskt rätt intressant statistik! Ist för typ hur många kulor som skjutits i spelet.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Nightman76:

drone hadde varit så bra i pve hadde varit så enkelt disable den i pvp men dom klara väll inte av den enkla uppgiften heller

Precis som att du inte klarar av den enkla uppgiften att stava (eller ens bemöda dig att använda stavnings-koll)?

1
Skriv svar