Ratchet & Clank

Robot
Ratchet & Clank

Det skulle krävas en omstart för att Insomniac skulle hitta gammal god kaosform.


Medlem
Ratchet & Clank

fan vad pepp jag blev nu! Då kan man kanske damma av sin PS4

Medlem

Det här lär man nog varva ett antal gånger, klarade ut tvåan 37 gånger

Medlem

Nice, men det låga priset borde ha nämnts.

Avstängd

Dom sprutade ut massa sådana spel till PS3 och på PS4 är detta bara den första? Vart är plattforms genren på väg? Känns som att spel utvecklare struntar i sådana spel.

Medlem

Tack för en bra recension. Kan man stänga av motion blur i spelet?

Redaktör
Ponny
Skrivet av SebastianV:

Dom sprutade ut massa sådana spel till PS3 och på PS4 är detta bara den första? Vart är plattforms genren på väg? Känns som att spel utvecklare struntar i sådana spel.

Då får vi gå man ur huse och köpa skiten ur detta!

Men jo, förstår vad du menar, fast tänker framför allt att vi var enormt bortskämda under PS2-eran: Sly, Ratchet och Jak & Daxter. Den bästa tiden.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Köpt!

Bara vänta innan man får vifta på öronen nu på Ratchet.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Äntligen! Det här och Uncharted är anledningarna till att jag ens har köpt en PS4!

Medlem

LLAAAAWREEENCEEEE

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Dom sprutade ut massa sådana spel till PS3 och på PS4 är detta bara den första? Vart är plattforms genren på väg? Känns som att spel utvecklare struntar i sådana spel.

Upptäckte detta spelet förra veckan och redan release så jag behöver ju inte vänta så länge men håller med dig! Fler spel av denna typen hade uppskattats.
Om du eller någon annan känner till liknande spel på ps4 som jag missat så tar jag gärna tips

Inaktiv

Andra betygsättare klagar på att det inte är nån riktig musik i spelet, bra musik brukar det ju annars vara i dessa spel.

Medlem

Jag kommer ihåg hur det var att spela de första R&C spelen back in the day, vilken fröjd det var att spela en plattformare som höll (nåja, nästan jämt i alla fall) 60 fps. Lite tråkigt att dom inte lyckas hålla kvar vi det, det gör mycket för spelkänslan. Får bli ett köp till sommaren.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Freffo:

Tack för en bra recension. Kan man stänga av motion blur i spelet?

För det första: Tack själv! För det andra: tyvärr inte.


signatur

En Bamseponny av folket

Flakmonkey

Givet köp. Frågan är bara när. Backloggen är så pass stor att det är lika bra att vänta tills det går ner en aning i pris, men samtidigt så är det ju R&C och de vill man ju lira så snart det bara går

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Givet köp. Frågan är bara när. Backloggen är så pass stor att det är lika bra att vänta tills det går ner en aning i pris, men samtidigt så är det ju R&C och de vill man ju lira så snart det bara går

329kr kostar det nu i playstation store, tycker det var riktigt billigt faktiskt


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

1
Skriv svar