Testa Doom i helgen – hämta öppna betan

Robot
Testa Doom i helgen – hämta öppna betan
Medlem
Testa Doom i helgen – hämta öppna betan

Får väl tillägga att det är den 15 till den 17 april inte den 12 till den 14 april.

Redaktör
Skrivet av Dres81:

Får väl tillägga att det är den 15 till den 17 april inte den 12 till den 14 april.

Vart skickar jag korrläsarfakturan?


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Dres81:

Får väl tillägga att det är den 15 till den 17 april inte den 12 till den 14 april.

Vart skickar jag korrläsarfakturan?

Hehe ja du kan skicka den till min mail. Nä skojar bara.

Medlem

Hade Dark Souls 3 inte släppts nyss så hade jag kanske varit intresserad - men nu kommer jag vara för upptagen med att dö!

FML
Medlem

Verka inte gå preloada Open Betan än iaf, men vi lär väl få nog om notiser från Steam om helgens weekend deals inom kort.

Medlem
Skrivet av kentxy:

Verka inte gå preloada Open Betan än iaf, men vi lär väl få nog om notiser från Steam om helgens weekend deals inom kort.

Under dagen ska det tydligen ske. Men å andra sidan spelar det inte så stor roll än då det inte är först på fredag man ändå kan spela. Så förladdar den senare i veckan

Medlem

Betan ska börja 12:00 A.M amerikansk tid (-5), så klockan 6 på fredag morgon i Sverige.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Varför får jag en känsla att singler player är en 4 timmar lång kampanj, och att allt krut har lagts på multiplayer?


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Skrivet av Lard von Bacon:

Varför får jag en känsla att singler player är en 4 timmar lång kampanj, och att allt krut har lagts på multiplayer?

För du lukta bacon och bacon slaktas bäst ner tillsammans med vänner och öl!

Medlem

FOV-slider på konsol, och motion blur kan stängas av. Men bäst av allt: jag kan måla mina vapen i blått och grönt!


signatur

Övning ger träning.

Medlem

12 AM EST ska det börja enligt Steamsidan.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Dres81:

Får väl tillägga att det är den 15 till den 17 april inte den 12 till den 14 april.

Vart skickar jag korrläsarfakturan?

Ska han betala för att korrläsa åt er? o_0

Medlem
Skrivet av stormarn:

12 AM EST ska det börja enligt Steamsidan.

Det blir 05.00 i Svedala om jag förstår det hela korrekt. Eventuellt 06.00 om dom menar EDT, men det spelar ju mindre roll.

Ska resa bort över helgen så det får bli att gå upp tidigt på fredag =P

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Dres81:

Får väl tillägga att det är den 15 till den 17 april inte den 12 till den 14 april.

Vart skickar jag korrläsarfakturan?

Ska han betala för att korrläsa åt er? o_0

Hehe var säkert Tompas sätt att skoja till det hela. Nä jag ska få betalt tycker jag:)

Medlem
Skrivet av Lard von Bacon:

Varför får jag en känsla att singler player är en 4 timmar lång kampanj, och att allt krut har lagts på multiplayer?

Varför får jag en känsla att du inte kollat upp så mycket gällande doom? singleplayer kampanjen ska ligga på drygt 13 timmar, innan man gnäller tar man reda på saker.

Dom har lagt ner tid på både multiplayer och singleplayer

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Lard von Bacon:

Varför får jag en känsla att singler player är en 4 timmar lång kampanj, och att allt krut har lagts på multiplayer?

För att det är MP de fokuserar marknadsföringen på.

Medlem

Multiplayer multiplayer multiplayer.

Doom är väl för fan en otäck, frenetisk single player mardröm?! Möjligen gjord ännu otäckare genom att köra det över nollmodemkabel med mer eller mindre direkt respawnande mobs. (ja det var lite nostalgi där )

Multiplayer, my ass.


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Lard von Bacon:

Varför får jag en känsla att singler player är en 4 timmar lång kampanj, och att allt krut har lagts på multiplayer?

För att det är MP de fokuserar marknadsföringen på.

dom har fokuserat på singleplayer med, 13 timmar blir det på enspelarläge

Medlem
Skrivet av Lard von Bacon:

Varför får jag en känsla att singler player är en 4 timmar lång kampanj, och att allt krut har lagts på multiplayer?

För att ibland går drömmar i uppfyllelse!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag hoppas det kommer alternativa announcers bland alla unlocks eller DLC, jag vill ha gamla arga quake3 rösten!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Njuter av Doom III BFG ett tag till.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Alltså visst verkar det som att dom gjort ett Call Of Doouty? Jag har inte spelat men ser mer ut som call of duty än doom. Eller är jag ute och cyklar? Multiplayer alltså

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Lard von Bacon:

Varför får jag en känsla att singler player är en 4 timmar lång kampanj, och att allt krut har lagts på multiplayer?

För att det är MP de fokuserar marknadsföringen på.

dom har fokuserat på singleplayer med, 13 timmar blir det på enspelarläge

Jag pratade som sagt om marknadsföringen och inte utvecklingen.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Alltså visst verkar det som att dom gjort ett Call Of Doouty? Jag har inte spelat men ser mer ut som call of duty än doom. Eller är jag ute och cyklar? Multiplayer alltså

Mitt intryck är att det är mer åt Quake hållet än CoD, även om jag håller med om att vissa modernare inslag tyvärr verkar nästlat sig in.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Lard von Bacon:

Varför får jag en känsla att singler player är en 4 timmar lång kampanj, och att allt krut har lagts på multiplayer?

Tvärtom för mig, känns som singleplayer delen är den del som dom har fokuserat på, men detta baserar jag enbart på att Multiplayer delen ser så tunn ut, om det är så att Multiplayer har mer krut, då blir det nog inget köp för mig.

Medlem

Nu till helgen hoppas jag kunna spela längre än de 22 minuter jag bara hann med i den förra stängda betan.
Tack för info! Har nu förladdat inför fredagen.
Och förbokat spelet.

Jag hade då inte sett någonstans hur länge man fick spela closed beta. Så jag blev snopen när det inte gick att starta spelet igen efter några dagar. Trodde att det var fel på Steam.


signatur

autograph

Redaktör
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Dres81:

Får väl tillägga att det är den 15 till den 17 april inte den 12 till den 14 april.

Vart skickar jag korrläsarfakturan?

Ska han betala för att korrläsa åt er? o_0

I vilken soptunna kastar jag mig?


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Dres81:

Får väl tillägga att det är den 15 till den 17 april inte den 12 till den 14 april.

Vart skickar jag korrläsarfakturan?

Ska han betala för att korrläsa åt er? o_0

I vilken soptunna kastar jag mig?

Det kan jag svara på för en liten symbolisk summa till mitt brevlådekonto.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Lard von Bacon:

Varför får jag en känsla att singler player är en 4 timmar lång kampanj, och att allt krut har lagts på multiplayer?

Varför får jag en känsla att du inte kollat upp så mycket gällande doom? singleplayer kampanjen ska ligga på drygt 13 timmar, innan man gnäller tar man reda på saker.

Dom har lagt ner tid på både multiplayer och singleplayer

Var gnällde jag? Att utvecklarna säger att kampanjen erbjuder 13 speltimmar säger absolut ingenting om hur lång tid det tar för spelarna att klara den. Men eftersom vi hittills bara har sett ca 15 minuter från single player och all uppmärksamhet i media därefter har handlat om multiplayer, då börjar man ju undra hur viktig kampanjen egentligen är för Bethesda. De hävdade att Skyrim hade 200 speltimmar i main story och det tog mig ca 22 effektiva timmar att klara det första gången (utan att stressa). Så deras 13 timmar kan mycket väl vara 4 (eller mindre). Du behöver inte vara otrevlig och börja larva dig för att ställer en fråga.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

12
Skriv svar