Happy birthday to me!

Medlem
Happy birthday to me!

Grattis på födelsedagen till mig! Dark Souls 3, Destiny och Division patch på samma dag. Tur man var social med släkt och vänner i helgen för i dag kommer det bara bli till att spela hela kvällen efter jobbet.

Vilket av dagens släpp peppar ni mest för? Själv är jag mest sugen på Destiny patchen då jag vet att jag kommer rage quita Dark Souls fortare än jag hinner säga Humanity. Har åtminstone varit så med tidigare titlar i serien. Division har jag redan hunnit tröttna smått på men hoppas att patchen lyfter det lite i alla fall.

#blogg


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Happy birthday to me!

Grattis! Är mest pepp för Dark Souls men tyvärr hänger tyngden av en D-uppsats över mig så får skjuta upp min debut i Dark Souls-universumet ett tag till!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Gratulerar!

Jag är mest pepp inför Risk of Rain till PS Vita som släpptes idag.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Grattis! Är mest pepp för Dark Souls men tyvärr hänger tyngden av en D-uppsats över mig så får skjuta upp min debut i Dark Souls-universumet ett tag till!

Ah jo känns som att D-uppsatsen kan vara lite viktigare.

Skrivet av Puscifer:

Gratulerar!

Jag är mest pepp inför Risk of Rain till PS Vita som släpptes idag.

Risk of Rain, det har jag helt missat.


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem

Harenäran!

Själv har jag så lång backlog på Steam att jag i nuläget inte kan titta på nya spel med gott samvete.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Harenäran!

Själv har jag så lång backlog på Steam att jag i nuläget inte kan titta på nya spel med gott samvete.

haha ja, så är det väl egentligen för mig med, men jag kan ju inte låta bli Även om Destiny tekniskt sätt inte är ett nytt spel, bara nytt innehåll till ett gammalt spel


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem

Dark Souls, så klart! Fast jag är inte klar med Bloodborne än...

Och grattis!

Grattis!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Grattis! Kom precis av ett gäng intensiva Prison of Elders-matcher, och gick upp några Light-levlar. Trevlig patch tycker jag, Spektar-setet är riktigt tjusigt till Titans

Medlem

Grattis i efterskott. Division-patchen satt fint. Spelet har blivit lite roligare nu tycker jag

Medlem
Skrivet av Stephan:

Dark Souls, så klart! Fast jag är inte klar med Bloodborne än...

Och grattis!

Hehe jag rage quitade så hårt på Bloodborne och misstänker att det kommer bli detsamma med DS3.

Skrivet av 73mpl4R:

Grattis! Kom precis av ett gäng intensiva Prison of Elders-matcher, och gick upp några Light-levlar. Trevlig patch tycker jag, Spektar-setet är riktigt tjusigt till Titans

Jag körde nya striken i igår, och några av uppdragen men inte kört nå Prison of Elders ännu, var bara två som spelade i går så. Men ja patchen känns lovande. Måste se till att få ihop lite nytt gear på min Hunter

Skrivet av MMO4Life:

Grattis i efterskott. Division-patchen satt fint. Spelet har blivit lite roligare nu tycker jag

Då är det kanske dags att ge spelet en ny chans då?


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem

Och förövrigt TACK för gratulationerna


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Skrivet av Devolution:
Skrivet av 73mpl4R:

Grattis! Kom precis av ett gäng intensiva Prison of Elders-matcher, och gick upp några Light-levlar. Trevlig patch tycker jag, Spektar-setet är riktigt tjusigt till Titans

Jag körde nya striken i igår, och några av uppdragen men inte kört nå Prison of Elders ännu, var bara två som spelade i går så. Men ja patchen känns lovande. Måste se till att få ihop lite nytt gear på min Hunter

Ska köra den nya striken ikväll, ska bli skoj. Utöver Taken-svärdet så är nog min favorituppdatering i patchen att du nu använder 100% av den light som vapnet du infusar med har. Uppgraderade en Exotic igår från 300 till 320 light med ett vapen - det kändes banbrytande. Mindre farm av vapen

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Devolution:
Skrivet av 73mpl4R:

Grattis! Kom precis av ett gäng intensiva Prison of Elders-matcher, och gick upp några Light-levlar. Trevlig patch tycker jag, Spektar-setet är riktigt tjusigt till Titans

Jag körde nya striken i igår, och några av uppdragen men inte kört nå Prison of Elders ännu, var bara två som spelade i går så. Men ja patchen känns lovande. Måste se till att få ihop lite nytt gear på min Hunter

Ska köra den nya striken ikväll, ska bli skoj. Utöver Taken-svärdet så är nog min favorituppdatering i patchen att du nu använder 100% av den light som vapnet du infusar med har. Uppgraderade en Exotic igår från 300 till 320 light med ett vapen - det kändes banbrytande. Mindre farm av vapen

Den delen känns jäkligt välkommet sitter med min jäkla Mida multi tool som jag vill få upp på 320 så skönt att slippa farma så mycket för att få upp den i light


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem

Grattis!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Devolution:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Devolution:
Skrivet av 73mpl4R:

Grattis! Kom precis av ett gäng intensiva Prison of Elders-matcher, och gick upp några Light-levlar. Trevlig patch tycker jag, Spektar-setet är riktigt tjusigt till Titans

Jag körde nya striken i igår, och några av uppdragen men inte kört nå Prison of Elders ännu, var bara två som spelade i går så. Men ja patchen känns lovande. Måste se till att få ihop lite nytt gear på min Hunter

Ska köra den nya striken ikväll, ska bli skoj. Utöver Taken-svärdet så är nog min favorituppdatering i patchen att du nu använder 100% av den light som vapnet du infusar med har. Uppgraderade en Exotic igår från 300 till 320 light med ett vapen - det kändes banbrytande. Mindre farm av vapen

Den delen känns jäkligt välkommet sitter med min jäkla Mida multi tool som jag vill få upp på 320 så skönt att slippa farma så mycket för att få upp den i light

Mida Multi-Tool, hur många gånger har man inte dött av den i Crucible. Hemskt vapen att möta! Själv rockar jag min trogna Suros Regime oftast

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Devolution:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Devolution:
Skrivet av 73mpl4R:

Grattis! Kom precis av ett gäng intensiva Prison of Elders-matcher, och gick upp några Light-levlar. Trevlig patch tycker jag, Spektar-setet är riktigt tjusigt till Titans

Jag körde nya striken i igår, och några av uppdragen men inte kört nå Prison of Elders ännu, var bara två som spelade i går så. Men ja patchen känns lovande. Måste se till att få ihop lite nytt gear på min Hunter

Ska köra den nya striken ikväll, ska bli skoj. Utöver Taken-svärdet så är nog min favorituppdatering i patchen att du nu använder 100% av den light som vapnet du infusar med har. Uppgraderade en Exotic igår från 300 till 320 light med ett vapen - det kändes banbrytande. Mindre farm av vapen

Den delen känns jäkligt välkommet sitter med min jäkla Mida multi tool som jag vill få upp på 320 så skönt att slippa farma så mycket för att få upp den i light

Mida Multi-Tool, hur många gånger har man inte dött av den i Crucible. Hemskt vapen att möta! Själv rockar jag min trogna Suros Regime oftast

Haha bästa vapnet ju, scout med radar trots att man håller sikte <3 love it! Suros Regime är också ett kul vapen, att spela med men inte att möta i Crucible


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

1
Skriv svar