Oculus Rift har fortsatt stora leveransproblem

Robot
Oculus Rift har fortsatt stora leveransproblem

VR-revolutionen som kom av sig.


Medlem
Oculus Rift har fortsatt stora leveransproblem

"men många har ändå valt att stryka sin förhandsbokning. "

va? var får ni dom uppgifterna ifrån? Att vissa folk är arga och säger på random forum att de ska stryka sina förbokningar betyder inte att de gör det och speciallet inte att "många" gör det

Den kommentaren känns som något från aftonbladet...

Jag får i alla fall min idag, ska hämta den efter jobb

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Karmak:

"men många har ändå valt att stryka sin förhandsbokning. "

va? var får ni dom uppgifterna ifrån? Att vissa folk är arga och säger på random forum att de ska stryka sina förbokningar betyder inte att de gör det och speciallet inte att "många" gör det

Den kommentaren känns som något från aftonbladet...

Jag får i alla fall min idag, ska hämta den efter jobb

Det är den generella uppfattningen av att ha läst kommentarer, men du har rätt, lite spekulerande.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Karmak:

"men många har ändå valt att stryka sin förhandsbokning. "

va? var får ni dom uppgifterna ifrån? Att vissa folk är arga och säger på random forum att de ska stryka sina förbokningar betyder inte att de gör det och speciallet inte att "många" gör det

Den kommentaren känns som något från aftonbladet...

Jag får i alla fall min idag, ska hämta den efter jobb

Det är den generella uppfattningen av att ha läst kommentarer, men du har rätt, lite spekulerande.

Jag spekulerar i att folk inte avbokat, för varför? Dom får väl den ändå? Sedan om det tar lite längre tid?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Bokade 16:06 - fick den igår


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

För min del är det lite surt. När jag skulle boka (tidigt) så var det en nolla för mycket på priset, jag avvaktade. Nu får jag vänta 2 månader för att jag väntade tills dem fixat siffrorna. (vilket inte spelade någon roll, dem drog inte pengarna direkt ändå.)

Medlem

Får man den tidigare på något sätt om man avbokar den? Vad är liksom syftet mer än att vara en gnällig barnunge?

Medlem

Tror Sony gjorde klokt i att skjuta upp sin lansering till oktober. Troligtvis kommer dom inte få några direkta leverans problem alls.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Får man den tidigare på något sätt om man avbokar den? Vad är liksom syftet mer än att vara en gnällig barnunge?

Påminner lite om en som kickstartat pine64 (22$) som både mordhotade de ansvariga för att han inte fick sitt kort på bestämd tid.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Avstängd

HTC Vive och Sony's Playstation-VR är vinnarna.

I dom ingår allting kompletta som behövs.
Och dom bryr sig om oss gamers och smyger aldrig bakom dom nånting.
Medan Oculus gör många dumma saker och nu en tredje grej.

Först, spionera på mig som person och samla information, det kränker min integritet känner jag, jag har inte bett om det. Och att skjuta upp 2 kontrollers till hösten vet jag inte anledningen till varför men, då kunde väl Oculus ha lanserat sin i höst istället.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

HTC Vive och Sony&#039;s Playstation-VR är vinnarna.

I dom ingår allting kompletta som behövs.
Och dom bryr sig om oss gamers och smyger aldrig bakom dom nånting.
Medan Oculus gör många dumma saker och nu en tredje grej.

Först, spionera på mig som person och samla information, det kränker min integritet känner jag, jag har inte bett om det. Och att skjuta upp 2 kontrollers till hösten vet jag inte anledningen till varför men, då kunde väl Oculus ha lanserat sin i höst istället.

Tja, som Oculus användare är jag glad över att de valt att lansera den redan nu innan de släppt kontrollerna. Kontrollerna är säkerligen bra (har förbokat) men jag ser inte mig själva stå och vifta med händerna hälften så mycket som jag ser mig med mus+keyboard eller joystick.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har noterat att om nån vill ha en CV1 direkt så dyker de upp ibland på Tradera - men de går fort.

1
Skriv svar