10 minuters Front Mission Evolved-snack

Robot
Medlem
10 minuters Front Mission Evolved-snack

Ser inte alls ut som ett bra spel :S
Enda delen jag tycker ser någorlunda intressant ut är customization delen.

Medlem

Vill inte regna på deras parad men det här spelet såg ut att ha en rätt hög failpotential. Jag vet inte vad som såg sämst ut av gameplayen eller grafiken (de möttes någonstans i mitten). But i digest.

Och kul hur devsen sög av Square Enix i 3 minuter innan dom faktiskt kom till spelet.

Inaktiv

Känns lite som en Transformers-klon. Vi får se hur det blir när spelet släpps men jag kan hålla med om att det ser ut att ha en hög failpotential.

Medlem

armored core? ser hursomhelst ut att suga rätt mycket..

Medlem

Gillade inte hur han gled fram imellanåt..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av KatOne:

Vill inte regna på deras parad men det här spelet såg ut att ha en rätt hög failpotential. Jag vet inte vad som såg sämst ut av gameplayen eller grafiken (de möttes någonstans i mitten). But i digest.

Och kul hur devsen sög av Square Enix i 3 minuter innan dom faktiskt kom till spelet.

Vill inte regna på din parad, men det heter "I digress" ^^) Haha var bara tvungen

Medlem
Skrivet av hitbengan:
Skrivet av KatOne:

Vill inte regna på deras parad men det här spelet såg ut att ha en rätt hög failpotential. Jag vet inte vad som såg sämst ut av gameplayen eller grafiken (de möttes någonstans i mitten). But i digest.

Och kul hur devsen sög av Square Enix i 3 minuter innan dom faktiskt kom till spelet.

Vill inte regna på din parad, men det heter "I digress" ^^) Haha var bara tvungen

"Thank you Ted, that was the joke."

1
Skriv svar